Reggel szintén az ébresztőmre keltem, ami valljuk be, nem esett túl jól. Visszaraktam a telefonomat a komódra, miután kinyomtam a csengőt és próbáltam felkelni. Felálltam, és odatotyogtam a szekrényemhez,azzal a szándékkal,hogy kiválasztom a mai ruháimat. Ez szép és jó volt addig, amíg bele nem rúgtam az ágyam szélébe.
- Ó hogy a jó isten áldjon meg! - mondtam nem túl kedvesen, majd megnéztem a lábamat,hogy mit produkáltam. Hát nem kellett volna. Az egész lábfejem pirosan díszelgett, és emellett rohadtul fájt. Megmostam a lábamat, majd lekezeltem. szuperül néztem ki. A sípcsontomon egy tapasz, a lábujjamon meg egy géz kötés.
Miután felöltöztem, lementem a konyhába anyukámhoz.
- Jó reggelt! - üdvözölt egy mosoly kíséretében.
- Szia anya! - köszöntem neki.
- Mi lesz a reggeli? -érdeklődtem, ugyan is eléggé éhes lettem.
- Bibimbap.
- Ezaz! Az a kedvencem!
Kiszedtem magamnak a kellő mennyiséget, majd gyorsan elkezdtem enni, ugyan is késésben voltam. Végeztem is, majd fogat mostam, és felkaptam magamra a cuccaimat.
- Szia anya! - adtam neki egy puszit.
- Szia kicsim, délután találkozunk.
- Okés, szia! - köszöntem el, majd az ajtó felé vettem az irányt.
Kiléptem az ajtón, majd azonnal visszasiettem, ugyan is eszembe jutott hogy ma edzésem van, tehát kellene edzős cucc is. Felrohantam a szobámba, majd előszedtem a sporttáskámat, és beraktam egy fehér trikót és egy fekete rövidnadrágot.
Most már másodjára rohantam le a lépcsőn. Újból elköszöntem anyumtól, majd rohantam a buszmegállóba.
Felszálltam a buszra, és imádkoztam hogy időben beérjek. Nem lenne szerencsés, rögtön a második napomon elkésni. Nézelődtem ki az ablakon,és elgondolkoztam egy kicsit. Mi lesz ha nem fogadnak be a tánccsoportba? Mi van akkor ha ők jobbak mint én? Kérdések százai cikáztak a fejemben, amit egy ismerős hang szakított félbe.
- Szia Jimin!
Odafordultam a a hang irányába, és majdnem leszédültem a székről.
Szia Jungkook! - köszöntem vissza.
- Hogy vagy ma? - kérdezte meg tőlem.
-Nagyon is jól! - feleltem, mert nem mondhattam azt hogy azért mert éppen életem szerelmével beszélgetek.
- Ennek örülök, hogy hogy még nem vagy bent a suliban? - kérdezte, mire lefagytam egy kicsit mert nem akartam mondani neki hogy bebasztam a lábamat mindenhova, majd otthon hagytam az edzős cuccomat is.
- Elaludtam - feleltem egy kissé sablonos válasszal.
- Hát jól van, te tudod, na de gyere, mert szállnunk kellene.
- Persze, megyek. - siettem le a buszról, majd az iskola felé vettük az irányt.
Ahogy sétáltam Kook mellett, megcsapott a jól ismert illata. Annyira imádom! Egyszerűen Ő maga a tökéletesség. Erre szokták azt mondani hogy túl szép hogy igaz legyen.
Időközben odaértünk a sulihoz, majd ketté váltak útjaink, mert neki az iskola másik felében van a szekrénye. Odabattyogtam a szekrényemhez, ahol Taét találtam.
- Szia Tae! - ugrottam a nyakába, majd szorosan magamhoz húztam.
- Szia Jimin - mondta szipogva.
BINABASA MO ANG
My Favorite Classmate /JIKOOK/SZÜNETEL/
Fanfiction•Amikor valami / valaki , túl szép, hogy igaz legyen• ~first story ~JIKOOK ~18+ Az én fantáziám szüleménye!!! (Minden jog fenn van tartva) ❤❤❤Borító: @lovesfanfs ❤❤❤