Jak się poznaliście ?

2.5K 46 65
                                    

Finn - Zamówiłaś swoją ulubioną kawę Latte Coffee. Widziałaś że jakiś chłopak z burzą czarnych loków na głowie wziął swoje zamówienie i twoje i podał ci ją. Zarumieniłaś się strasznie i zakryłaś je włosami.

- Mogę się dosiąść?-spytał. -A i nie musisz zakrywać tych rumieńców wyglądasz uroczo.-dodał.

-Emmm.. Jasne możesz.-odpowiedziałaś.

-Jestem Finn a ty pewnie { T.I } tak?-powiedział

-Tak jestem  { T.I } skąd znasz moje imie.- odrzekłaś. On tylko się zaśmiał i wskazał twój kubek. Też sie zaczełaś śmiać. Gadaliście z dobre 3 godziny. Mieliście dużo wspólnego.  Ale po tych kilku godzinach musiałaś juz iść. Miałaś juz wychodzić ale Finn cię zatrzymał i poprosił o twój numer a on podał swój. Zapisałaś go jako Finn ❤😘🐸. Jak wróciłaś do domu i wykąpałaś się pisałaś z nim do 22.

Noah - wchodząc do Mac'a wpadłaś na chłopaka. Wywaliłaś się a on pomógł ci wstać. Podziękowałaś mu za pomoc i poszłaś zamówić jedzenie.

- Hej,może przez to że na ciebie wpadłem dasz się zaprosić do kina i zapłace za twoje jedzenie?- zapytał z uśmiechem.

-Umm no okej,a przy okazji jestem {T.I }-powiedziałaś.

-No tak jestem Noah. -przedstawił się.

Zamówiliście jedzenie i jak obiecał zapłacił za ciebie.Jedząc trochę się poznaliście a później ruszyliście do kina. Noah wybrał horror tobie to zbytnio nie przeszkadzało bo nawet lubisz horror. I żeby nie było co zapłaciłaś za cole i popcorn. W połowie filmu tak się przestraszyłaś że aż przytuliłaś się do Noah co mu nie przeszkadzało a ty i on się zarumieniliście. Zauważyłaś to u niego a on u ciebie i tak się zaczeliście śmiać że zostaliście wyrzuceni z kina.Wymieliliście sie numerami i poszliście do swoich domów.

Jaeden - * Nie mam weny

Jack - * Nie mam weny*

Wyatt - * Nie mam weny*

𝑷𝒓𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒋𝒆
  «ˢᵗʳᵃⁿᵍᵉʳ ᵗʰⁱⁿᵍˢ ⁱ ⁱᵗ»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz