Yağmurla Başlayan Aşk Bölüm 1

2.1K 27 709
                                    

Tam 1 yıl olmuştu.Ne mi? Annem vefat edeli tam 1 yıl olmuştu.17 yaşındayım.Adım Ülkü.Part time çalışıyorum.Eskiden zengindik.Şirketimiz vardı.Ama babam yüzünden iflas etti.Babam çalışmıyor.Benim maaşım genelde babamın içkisine gider.Ayrıca içip içip beni döver.Bazen 1 tokat yediğime şükrediyorum.Haa okul mu? Okuyorum.Zor oluyor.Ama karar verdim kaçıcam.Nereye,nasıl dediğinizi duyar gibiyim.

(2 GÜN ÖNCE)

Yine dayak yemiştim.Ayağımdaki yaraya kremi iyice yedirdim.Tam o sırada teyzem aradı.(Adı CANAN)

Ü:Efendim teyzem
C:Ne yapıyorsun kuzuuum
Ü:Hiç teyzem sen
C:İyiyim de kuzum senin sesin kötü o adam yine dövdü dimi seni kuzum ben seni yanıma alamadım.Hep bir engel çıktı. Ama artık 17 yaşındasın.Küçük değilsin.Devlete gider velayet davası açarız eğer biri yakalarsa.Gel yanıma.
Ü:Babam bırakmaz
C:Kuzum sen şöyle yap ilk önce işten istifa et...
(Anlatır)
Ü:Ya yakalanırsam daha kötü yapar beni
C:dikkat edersem bişey olmaz kuzum
Ü:Tamam teyzem ben cesaretimi toplayınca yaparım.
C:Tamam kuzum
Kapattık.Ben işten istifamı verdim.Ama hayla cesaretimi toplayamıyordum.

(ŞİMDİ)
Ama şimdi cesaretim var.Hemen bavulumu topladım.Saat 19.00 dı.Babam yatınca çıkıcaktım.

(Saat 21.00)
Babam yattı.Hemen evin kapısını sessizce açtım ve çıktım.Ama babamın korkusundan koşmaya başladım.Yağmur yağıyordu.En son sırılsıklam olduğumda bi duvar buldum ve oraya yaslandım.Ağlıyordum.Hem de hıçkıra hıçkıra.Yaralı vücuduma değen yağmur damlaları son bulmuştu.Herhalde yağmur bitti diye kafamı kaldırdığımda üzerime şemsiye tutan birini gördüm.

A:Merhaba ben...
Ü:Alper erözer tanıyorum seni
A:Sen kimsin?
Ü:Ülkü...Ülkü Sarsılmaz
A:İyi değilsin hadi gel şu kafeye geçelim.Bir sıcak çikolata içeriz sırılsıklamsın zaten
Ü:Sağol gerek yok.
A:Lütfen ısrar ediyorum.
Ü:Peki dedim ve yerden kalktım.Tam bavulumu alıyordum ki o aldı.Güldüm.O da güldü.Gamzesi insanı içine çekiyordu.Küçük ama can alıcı.(Biliriz o gamzeyi 😉)
Sonra bi kafeye gittik.Sıcak çikolatalarımız geldi.
A:Neden dışardaydın? Neden ağlıyordun?
Ü:(Herşey baştan sona kadar anlatır)
A:Üzüldüm.Yardım edebileceğim bişey var mı?
Ü:Yok çok teşekkürler.Sanada zahmet verdim.
A:Ne zahmeti
Ü:Ben artık gitsem
A:Tabii o zaman baybay
Ü:Baybay tekrar teşekkürler
A:Rica ederim
Ve gittim.Teyzemin evine yetiştim.Konumu atmıştı.Hemen kapıyı çaldım.Kapıyı kuzenim Seval açtı.
S:Ülküüüüüüüüü
Ü:Kuzeeeeeen
Sarıldık filan sonra teyzem geldi.
C:Kuzuuuuuuum
Ü:Teyzeeeem
Sarıldık.Oturduk.Biraz konuştuk.Eniştem yani teyzemin kocası amerikada çalışıyordu.Kuzenim seval de yarın onun yanına dönüyordu.Okulu varmış.Ha bu arada 1 hafta sonra okul açılıyor.Teyzem beni başka bi liseye almak istedi tamam dedim.Onun için iyice bi vedalaştık Sevalle.Sonra
C:kuzum sen git duş al sonra da yat
Ü:Tamam teyzem
Gittim duş aldım ve yattım.Sabah kalktım.Dolabıda bir sürü giysi vardı.Çok mutlu oldum.Çünkü ben moda tasarımcısı olmak isterdim hep.Hala da istiyorum.Neyse geçelim buraları.Hemen üzerimi giyindim.(Eğer istek olursa kıyafetleri bırakırım onu yorumlara yazarsanız sevinirim.)Aşağıya indiğimde gördüğüm kişiyle şok oldum çünkü gelen...

Arkadaşlar yeni başladım beğenmeyi unutmayın okul dolayısıyla çok sık yazamayabilirim şimdiden özür dilerim. 😍❤

ALPER ERÖZERLE HAYAL ET ❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin