(Darkstar 26, Celestia 21, Luna 16)
Pohled Darkstar
Dnes bude ples na oslavu stého výročí svatby mých rodičů. Luna se na něj hrozně těší, ale já ne a Celestia se nevyjádřila. Mám takový pocit, že se něco stane, něco špatného, ale co by se mohlo stát, no nic.
Na oslavu přjde i přítel Luny. Nečekala bych, že zrovna Luna bude z nás ta první, kdo bude mít přítele, ale tak co.
Přišla i moje nejlepší kamarádka Chrisalis.(pozn. autora: za 1. nevím jak se to píše a za 2.: Je černá se zelenou hřívou a očima, CM má srdce, vypadá jako normální pony a je to samozřejmě alicorn, princezna lásky a se svým bratrem Sombrou vládnou Crystal Empire). Hrozně jsem se na ni těšila. je skvělá. Máme stejné zájmy a tak.Jdu chodbou směrem k sálu v bílých šatech s průhlednou tyrkysovou vlečkou a drdolem uvazaným gumičkou s hvězdou.
Od sálu zní hudba smíchaná s hlasy přeřvávajících se poníků. Nejraději bych tu hudbu zakázala. Proč? PROTOŽE TO JE TA POMALÁ NESNESITELNÁ HUDBA, jestli se tomu tak dá říkat, NA KTEROU SE TANČÍ VALČÍK, aneb nejhorší hudba ever.
Vešla jsem do sálu a první co jsem viděla -nebo spíš neviděla- bylo to, že tam Celestia není. Poslední roky se chová divně. Nechodí na snídani, oběd ani večeři. Co asi v tom pokoji dělá?
''Ahoj Dark!'' vyruší mě z přemýšlení Chrisalis.
"Ahoj Chris."
"TAK JSEM SE NA TEBE TĚŠILA! MUSÍŠ MI VŠE POVYPRÁVĚT A-"
"ZADRŽ! A neřvi tak. Nejsem hluchá."
"Já vim, ale já jsem, tak šťastná! No dobře už nebudu tolik řvát."
"Nepůjdem do knihovny?"
"Okej. Ale nejdřív mi ukaž, kde je WC. Jinak z tohodle bude bazenová párty."
"No jasně." zasmála jsem se a vedla ji na místo, kam chtěla.
"Běž napřed!"řekla, když jsem jí dovedla k na místo určení.
Vešla jsem do knihovny, vybrala si knihu a četla. Nevracela se dlouho a když už se vrátila, vypadala a chovala se, jako po pěti lahvích jablečného moštu.
"Tak *škyt* jsem *škyt* tady," řekla s prodloužením posledního slova a omdlela.
ČTEŠ
Říkají mi zrádkyně.
FanfictionDOKONČENÉ Tohle je příběh o alikornce, která měla trochu složitější život. Tohle jsem napsal před dlouhou dobou, heh. Takže očekávejte chyby! Ale chci to tu nechat. :3