09:34...
"Aslı hanım! Simge hanım geldiii." ooofhh başım gerçekten çok ağrıyor simgeyi hepten unutmuşum.
Aslı:odama gelsin! Yataktan doğruldum ve ayağa kalktım bi an tekrar düşücek gibi oldum ama kendimi tuttum. Dün içkiyi fazla kaçırmış olmalıydım. Kendine gel aslı annem fark ederse seni dilimler. Ah size kendimi tanıtmayı unuttum;
Ben aslı dinçer sarışın uzun saçlara ve buzmavisi gözlere sahip bir kızım 18 yaşındayım tıpkı en iyi dostum simge gibi oda bakır kumral uzun saçlara ve ela gözlere sahip çok tatlı bi kızdır ikimizde modacılık ve kozmetik sektöründe ortağızdır. Tıpkı düşmanlarımız alper ve emre gibi. Onlardan nefret ederiz çünkü onlarda moda ve kozmetik sektöründe ortak ve aynı zamanda en iyi iki dosttur. İnanın bana savaş içinde çatışan 4 kişiden farkımız yok. Babam yani fırat dinçer ben 18 yaşıma basınca benim için bi kozmetik ve moda şirketi açtı. O sıradada bana yardım edecek iyi bi dosta ihtiyacım vardı evet yanlış anlamadınız tam olarak simgeden bahsediyorum. Tabi bu anlardada alperle tanıştım...ki keşke tanışmasaymışım gerçekten o andan sonra ne kadar öküz olduğunu anladım. Emrede onun köpeği işte inanın hiçbir farkı yok.
Hazır konusu açılmışken size biraz onlardan bahsediyim. Alper 18 yaşında kahverengi saçlara ve kapalı mavi gözlere sahip huyunu varsaymazsak gerçekten yakışıklı ve her kızın gönlüne girebilecek kadarda kaslı bir tip tabi tanıştığınız o andan sonra aklınızdan geçirdiğiniz her güzel kelimeye sövüp sayabilirsiniz sınır yok. Emrede tıpkı simge gibi bakır kumral sačlara sahip tabi bide yemyeşil gözleri var simgeyle çok kavga eder aynı ben ve alper gibi. Geçenlerde gelen iş teklifim neden reddedildi sanıyorsunuz. Çünkü alper ve o çirkef arkadaşı emre işveren kadına yavşadılar tabi kadında alperin yakışıklılığını gördü ve benle olan sözleşmeyi çöpe attı. Hıh çokda umrumda. Atarsa atsın.
Kapının açılmasıyla irkildim gelen best friendim simgeydi tabiki. Koşup bana sarıldı ve ikimizde yatağa düştük.
Aslı:kızım bi dur kırıcaz şimdi bi yerimizi bari şu iki salağa rezil olmayalım.
Simge:haklısın yha. Ee bugün yeni müşterimiz var teklifide bana cazip geldi. Ne dersin.
Aslı:ay baktım baktım. Hem bu seferki erkek. Kapamazlar müşterimizi. Dediğimde ikimizde gülmeye başladık. Bu arada size şirketin adını söylemeyi unuttum inanırmısınız bilmem ama alper ve emrenin şirketinin ismiyle bizim şirketlerimizin ismi bile zıt.
Aslı simge-->FOREVER modacilik ve kozmetik
Alper-emre-->DARKLİNE modacılık ve kozmetikBEN BÖYLE SAVAŞ GÖRMEDİM. Sırf karanlıktan korkuyorum diyye ssirketin adını koyu koymuştu ama biz öndeyiz gelen müşteri bizi seçti. Bu çok iyi bi haber. Alperde öfkesinden kuduruyodur artık.
Gelen mesaj sesiyle telefonuma uzandım. Mesaj alperdendi bu çocuk bizimi gözetliyor ne. Mesajda "kazandım sanıyorsan yanılıyorsun sarışın" yazıyordu bana sarışın demesi huyumamı kaçıyor ne bilmem ama artık son sınırdayım. Simgede kendi telefonunu eline aldı muhtemelen emrede ona bi mesaj yollamıştı. Onun mesajındada "kazandım sanma kanatsız melek" yazıyordu simgenin öfkesi yüzünden okunuyodu. Elimi omzuna koydum ve oda bana baktı.
Aslı:3 dediğimde söylediğim mesajı aynı anda göndericez tamammı?
Simge:tamam. Bizde onlara şu mesajı yazdık "kazandım seni sorunlu" bize öyle hitap ederlerse böyle muameleye alışsınlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kozmetik Savaşı
Randomzıt modacılık ve kozmetik savaşı başlıyor. İki tarafda en iyi modacı ve kozmetikçi olmanın peşinde. İçlerinde harlanan güçlü bir ateş var. Oysa bu ateş pekde barışçıl bi belirti değil. Aslı ve Simgenin ortaklığı Alper ve Emreyi çıldırttığı gibi Alpe...