Onur bey dışarı çıkmıştı bizde zaman kaybetmeden bodruma indik. Kapıyı açtım içeri girdiğimde simge aslıya sarılıp ağlıyordu. Beni görünce ayağı kalktı ve bana doğru yürüdü.
SİMGENİN ANLATIMINDAN
Ona nefret doluydum. Aslı o kadar güçsüz kalmıştıki.
Simge:istediğiniz oldumu ha? Aldınızmı işi
Alper:aslıya neoldu?
Simge:umrundamı???!
Alper:simge düzgün konuş!
Simge:kapaçeneni alper!
Alper:tamam sakin ol sende be. Alper öküzünün yanından ayrıldım ve aslının yanına gittim neden karanlıktan korktuğunu bi ben bide ailesi biliyodu ayağa kalktı ve yavaşça alpere yaklaştı ama sonra emre gelip kolumdan tuttu ve beni çekeleyip dışarı çıkardı.
ALPERİN ANLATIMINDAN
Bana yaklaştı ve önümde durdu dolan ve o buzmavisi renginde olan gözlerini görebiliyordum. Kırgınlık ve öfke.
Alper:işi aldım sarışın. Alaycı bi şekilde sırıttım ama o dahademinki pozisyonundan bir santim bile kıpırdamamıştı.
Aslı:t..telefonumu ver! Sesi neden bu kadar titrekti. Telefonunu ona verdim ve kimi arayacağını merak ettim. En sonunda bi numarayı tuşladı ve aradı.
Aslı:a..anne.
Şebnem:kızım neoldu?
Aslı:ilaçlar..ilaçlarıma ihtiyacım var.
Şebnem:kızım onları bırakalı aylar olmadımı?
Aslı:anne... Boşver. Ne diyordu bu ne ilacından bahsediyordu. Bana bakmadan bi iki adım öne ilerledi. Ama sonra yere düştü. Yanına koştum ve ona baktım bayılmıştı onu kucağıma alıp holdingden çıktım arabayla hastaneye gittim. Hemşirenin çıkmasını bekliyordum o sırada simge ve emre geldi. Hemşire dışarı çıktı ve bana baktı.
Hemşire:hastanın yakını sizmisiniz?
Simge:yakını felan değil burda olmasına sebep olan kişi. Aslının en yakın arkadaşıyım durumu nasıl.
Hemşire:şuanlık iyi ama büyük bir tramva geçirmiş bu yüzden olay onu etkilemiş olabilir.
Simge:biliyorum ailesi ve ben elimizden geldiğince onu bu tür şeylerden uzak tutuyoruz ama bu seferki talihsizlik işte. Bunu bana bakarak söylemişti. Demek aslı bi tramva geçirmişti. Ama bu fazla açıklayıcı değildi neden korkuyordu yada tramvanın sebebi neydi.
Hemşire:hastamız şuan uyanık ama lütfen kendisini fazla yormayalım tek tek girin.
Alper:simge ilk ben giriyim.
Simge:nedenmiş o?!
Emre:aman bi bunda inat etme be ne var görsün işte.
Simge:iyi tamam be gir. İçeri girdim ve aslıya baktım yanındaki sandalyeye oturdum ve ona odaklandım.
Aslı:senden nefret ediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kozmetik Savaşı
Acakzıt modacılık ve kozmetik savaşı başlıyor. İki tarafda en iyi modacı ve kozmetikçi olmanın peşinde. İçlerinde harlanan güçlü bir ateş var. Oysa bu ateş pekde barışçıl bi belirti değil. Aslı ve Simgenin ortaklığı Alper ve Emreyi çıldırttığı gibi Alpe...