Selepas seminggu...
Aleya po.v.
"Huh...bosannyer..."keluhku.Asyraf sibuk menguruskan bil hospital kerana harini dh boleh keluar.Yeay!!!
Tiba-tiba mataku tertumpu ke arah seorang jejaka yg sedang membuka pintu wadku.
"Eya...Abang dh siapkan semua...jom balik?"
"Jom!!!"
Di atas kereta...
"Asyr-"ayat Aleya dipotong."Apa?"
"Ab...Abang...umm...boleh tk kalau kita pergi supermarket?"
"Awk tu kan baru jer keluar hospital...kalau esk boleh?"
"Oloo..."
"Please..."
Aleya terpegun setelah melihat wajah suaminya yg comel itu beserta dgn ayt pujukan.
"Ok...ok"
------------------------------------------------------
Keesokkan harinya..."Abang dh siap?"
"Dh!Jom..."
Di supermarket...
Baru saja memasuki pusat membeli-belah,Asyraf bertanya..."Awk nk beli apa?"
"Eya nk beli baju bakal anak kita...haritukan tk sempat..."
"Eya ok tk ni?"
"Oklah...saje jer bosan kat rumah"
"Sy tahu nnti kita mungkin ada rezeki lagi,tapi sekarang jantina pun tak tahu lagi kan?"
"Please...kita cari yang boy ngan girl pastu kita gi mkn yer?"
"Ok..."
Pelbagai baju yg dibeli untuk bakal si cilik yg akan menghuni rumah bersama mereka.
Asyraf yg ingin ke tandas memaklumkan isterinya.
Aleya yg sibuk memilih baju bakal anaknya tidak perasan seseorang lelaki yg berpakaian serba hitam sedang menghampirinya.
Lelaki tersebut menekup mulut Aleya dgn sehelai kain yg mengandungi sejenis bahan.Seperti yg dijangka,Aleya pengsan.Beberapa penjual yg mencurigai lelaki tersebut bertanya.
"Encik siapa?Puan tu ok tk?"
"Sy suami dia,isteri saya pengsan.Tapi sy boleh angkat ni.Jangan risau."
"Lelaki yg dgn puan tadi,sape?
"Ohhh...tu driverlah"jwb lelaki tersebut selamba.
"Tapi..."
"Tapi apa?"soal lelaki tersebut.
Penjual tersebut membatalkan soalannya setelah menyedari aura menyeramkan lelaki misteri tersebut.
"Tak...takde pape"
------------------------------------------------------
Selepas 5 minit...Asyraf yg baru sahaja keluar dari tandas berasa hairan.
Asyraf p.o.v.
"Aikk...mana bini aq ni?"Aku melihat ke seluruh pelosok kedai yg menjual barangan bayi itu.
"Miss...mana isteri sy yg pakai tudung bawal hijau tu?"
"Hah?!Isteri encik ke tu?"
"Mane?"Asyraf melilau mencari bayangan sebuah tubuh genit milik isterinya.
Selepas mendapat penjelasan daripada penjual tersebut.
"Apa?!?!"
------------------------------------------------------
P/S:Jangan lupa vote and stay tuned my readers!
YOU ARE READING
Awak Saya Punyer!
De TodoAleya,seorang gadis yang ada crush sendiri,tapi kahwin dengan Asyraf seorang lelaki yang pernah bergelar kawan baiknya.Mampukah cinta mereka disemai? Di saat dirinya sudah memiliki cinta,pelbagai dugaan yang melanda.Mampukah cinta tersebut kekal?