Tersebut la kisah.... 7 org sahabat..
(ok ngarut)------------------------------
Pada pagi itu.. rumah BTS digemparkan dgn satu berita sedih.. iaitu kematian manager saejin..
Bang si hyuk, telah membuat keputusan untuk menangguhkan comeback diorang selama 6 bulan bagi menghormati pemergian manager saejin..
CEO: Manager kite telah dibunuh oleh manusia yg x de akal fikiran.. jadi saya membuat keputusan untuk menangguhkan apa-apa aktiviti selama 6 bulan...
Namjoon: T-tapi kitorang akan comeback x lama lagi...
CEO: Kalau saya kata tangguh.. jd tangguh je la..
Seokjin: Namjoon.. ikut je ape yg dikatekan..
Namjoon: ok.. fine..
~ SKIP ~
Di rumah...
Taehyung bergolek ii di ruang tamu.. sambil diperhati oleh hyungnya..
Jhope: Ape yg anda sdg lakukan??
Taehyung: Saya sdg bermain tennis.. nape nk join ke??
Yoongi pun mencelah...
Yoongi: drpd korang semua mereput baik join aku tido.. lagi best..
Jungkook: drpd tido baik kite melancong ke gi pantai ke.. kn best..
Seokjin: haaa... idea bagus.. jom kite gi sesuatu tempat yg boleh menenangkan kite semua..
Taehyung: JOM!!
Jimin: Tapi kite nk gi mane??
Seokjin: haaa.. nnt hyung search tempat yg best untuk dijadikan tempat kita berehat..
Hoseok: tapi CEO bagi ke?? bkn dia kate semua aktiviti dibatalkan ke??
Namjoon: Mungkin semua aktiviti.. tp dia x kate pun aktiviti kite kn..
Jungkook,Hoseok,Taehyung,Jimin: YAAA!! betul gak!!
Yoongi: korang ni bising la org nk tido pun x senang..
BTS kecuali Yoongi: ok... mr. swado (swag + tido)
------------------------------
Di bilik CEO (Bang si hyuk)..
CEO: bkn saya dh kate semua aktiviti dibatalkan ke?? knp korang masih x faham lagi ni??
Namjoon: T-tp.. kitorang just nk tenang kn fikiran je...
CEO: If I said no it's mean no.. do you understand?? kalau x faham gak.. korang tau ape yg korang bakal terima kn??
BTS: ye.. kitorang faham..
------------------------------
Dirumah Bang si hyuk... jelas sekali terdgr ketukan dr pintu dpn.. Bang si hyuk cuba untuk membuka pintu ttp.. tingkapnya pecah dibaling batu.. dan segera Bang si hyuk menjerit dr dlm rumah..
Bang si hyuk: SIAPA YG MAIN BALING BATU NI!! DH LAME HIDUP KE??
setelah sejam bang si hyuk membebel di ruang tamu... Bang si hyuk masuk ke dlm pejabat dirumahnya... dan ternampak sehelai nota yang berade dibatas mejanya.. Ia terkandung ayat..
KALAU KAU X NK MATI BAIK KAU BIARKAN BTS BERCUTI ATAU HIDUP KAU AKAN SIA-SIA MCM TU JE..
------------------------------
cerite ni x de la pnjg sgt... sbb (tertentu)..
bukan lah first time buat ff.. tp ff sebelum hanyalah dlm buku tulis sklh.. itu pun cringe nk mampos...
YOU ARE READING
The real killer
Mystery / Thriller*[SLOW UPDATE]* salah seorang member BTS merupakan seorang pembunuh psycho... rmai org yg x bersalah dibunuh oleh pembunuh itu... siapakah gerangan org nye... kemungkinan...