KALAU KAU X NK MATI BAIK KAU BIARKAN JE BTS BERCUTI ATAU HIDUP KAU AKAN SIA-SIA MCM TU JE------------------------------
Bang si hyuk dlm keadaan takut & marah terus berlari sepantas Usian Bolt ke rumah BTS yg terletak dlm 21 km dr rumah bang si hyuk... (bang si hyuk half marathon bhaii)
Tanpa rasa berslah bang si hyuk terus memecah masuk rumah BTS..
Jin: OH MAK PERFUME HABIS!!
Namjoon: eh.. ape yg CEO buat kat sini?? siap pecahkn pintu ngan tingkap lagi... (di pulau oleh BTS & CEO)
V: ntah.. ade calang ii Bruce Lee ni.. ape kate CEO tukar name jd Bruce Lee II..
Suga: Kau tgh buat lawak hambar ke??
Namjoon: Ok.. di pu-
Bang si hyuk mencelah...
CEO: KO-KORANG KE YG PECAH MASUK RUMAH AKU!!?? KORANG KE YG LETAK NOTA NI ATAS MEJA AKU!!??
Jhope: Nota ape?? bile mase kitorang gi rumah CEO?? semua ade kat sini..
CEO: DH TU MANE JUNGKOOK NGAN JIMIN!??
V: kalau ye pun x yah jerit.. sakit telinga..
Suga: yg kau gi berdiri sebelah CEO knape??
V: hehehe
Jin: Jimin ngan Jungkook ade ka-
Disebabkan kekecohan tu Jimin ngan Jungkook terus keluar dr bilik dan berkate...
Jimin: ape bising ii ni.. org nk tido ni.. eh.. CEO... lame x jumpe
Jungkook: ntah org tgh sweetdream ni..
CEO: Knape ngan kwn kamu Jimin tu?? bukan ke kite baru jumpe 3 jam 45 minit yg lepas.. terlebih ketum ke soju??
V: ntah.. Ketum kot...
Namjoon: hah.. knape CEO dtg ni??
CEO: x de ape ii esok kul 9 pagi mesti terpacak dpn opis saye ye.. saye ade hal nk bincang ngan kamu semua..
Namjoon: abis tu nape dtg tgh malam ni??
CEO: kalau saye kate esok.. esok la maknanye..
BTS: ok..
CEO: tp kn.. boleh x saye nk stay kat rumah korang untuk satu mlm ni..
Jungkook: knape x balik rumah je.. mcm x biase je balik rumah mlm ii..
CEO: rumah saye dh musnah... tingkap ngan pintu dh hancur..
Jimin: sape yg buat sampai hancur musnah tu??
CEO: uh.. tu saye.. saye takut sgt jdi semua ade dpn saye langgar..
BTS memandang Namjoon dan Bang Si Hyuk..
V: dua pelanduk x serupe...
Jhope: boleh jdi adik beradik ni...
Suga dan Jin menepuk bahu Namjoon..
Jimin & Jungkook: x sangke CEO kite ni pemusnah mcm Namjoon hyung..
~ SKIP ~
keesokan pagi.. di office Bang Si Hyuk..
CEO: mcm yg korang semua tahu.. knape saya panggil kamu semua... ini dalah kerana..............
------------------------------
Ok.. sampai di sini sja.. kemungkinan x update selama sebulan... sbb kene study...
saye (Author) akan mengikut jejak langkah minchub- yg update setahun sekali...k.. gurau...
YOU ARE READING
The real killer
Mystery / Thriller*[SLOW UPDATE]* salah seorang member BTS merupakan seorang pembunuh psycho... rmai org yg x bersalah dibunuh oleh pembunuh itu... siapakah gerangan org nye... kemungkinan...