Dzisiaj są urodziny Nancy. Ide kupić jej jakieś babeczki w tej nowej cukierni. Wstałam z łóżka i poszłam do szafy. Ubrałam koronkową sukienkę i czarne szpilki i wyszłam z domu. Prawie potknęłam się o dywan z niedźwiedzia ale szłam dalej.
Chwilę później byłam przed drzwiami sklepu. Gdy weszłam, przy kasie nikogo nie było........ Dziwne. Zaczęłam się rozglądać za pysznymi babeczkami. Nim się obejrzałam, z kantorka wyszedł przystojny blondyn.
- Dzień dobry - powiedziałam
- Dzień dobry - odrzekł chłopak i przejrzał mnie wzrokiem. Wow... był cudowny...
- Poproszę 10 babeczek - uśmiechnęłam sie
- Nie ma sprawy - uśmiechnął się
Uśmiechnęłam się.
- Jesteś jak ta babeczka - powiedział nagle
- Tłusta? - zasmuciłam się, bo przecież chodziłam na swój prywatny basen 5 razy w tygodniu
- Nie, słodka - poruszył brwiami
- Dzięki... - zarumieniłam się - Jestem T/I.
- Jestem Teahyung - przedstawił sięi podał babeczki.
Pożegnałam się i wyszłam ze sklepu. Byłam pod wrażeniem chłopaka...W domu czekał na mnie Jimin.
- Cześć, nie jedz tyle bo Baekhyun cię nie zechce - zażartował (albo nie, nw)
- Ile razy mam ci mówić, że mi się nie podoba?!?!? - wykrzyczałam i wyszłam z domu do Nancy.U mojej przyjaciółki działa się niezła impreza. Cały wieczór trzymałam jej włosy nad kiblem, bo rzygała jak kot.
Jimin chce mi coś powiedzieć jak wrócę, ale jeszcze nie wróciłam.
alienek 👽❤
(dodałam piosenkę na którą mam teraz fazę xd)
CZYTASZ
Gang mojego brata | Taehyung x reader
FanfictionNiezwykła historia o miłości, która połączyła ciebie i słodziutkiego cukiernika z...gangu? Czy to wypali? Sprawdź sama!