3.Bölüm

8 1 0
                                    

      Ali merdiveni sıkı tutar mısın diye bağırdım az kalsın düşüyordum.
Ali de tamam la anladık dedi
Ağaç evimiz bitmişti içeriye halı sandalye falan koyuyorduk
      Evet evimiz kusursuz olmuştu. Ali ile birlikte keyf yapıyorduk manzara falan on numaraydı bee 
    tuğçenin ağaç eviniz bittiğinde görmek isterim demesi aklıma geldi.
    Tuğçegile gidip ne diyecektim babası görürse ne diyecektim. Bende gizliden çağırmaya karar verdim
      Heyecanlıydım evlerine yaklaştım görünürde kimse yoktu. Evde değillerdi sanırım. İlerde yanlız yaşayan muhiddin abi vardı ona sordum. Oda oğlum onlar düğüne gitti dedi. Haydaaaa nerden çıktı bu düğün, düğün nerde diye sordum yan köyde olduğunu söyledi. Bende Ali nin yanına gittim.
Kesin bu siktiğimin düğününde Mehmetle cem vardı.
   Ali dedi bizde gidelim o zaman, bende öyle düşünüyordum. Hemen hazırlanmak için eve gittik temiz kıyafetler giydik karşı köye gitmek için Aligilin traktörünü aldık.
    Lann Ali yavaş sür kaza yapcaz delimisin nesin amına koyayım
    Alinin elinden aldım traktörü ben sürmeye başladım yalnız daha hızlı sürüyordum :)
     Asıl deli sensin olum dedi Ali gülerekten
Köye varmak üzereydik düğünün sesi geliyordu
    Çok kalabalıktı traktörü köyün içine pek sokmadım indik Aliyle traktörden düğüne doğru ilerledik tuğçe falan tanıdık kimseyi göremiyordum iki sandalye bulduk oturup beklemeye başladık
    Herkes oyun falan oynuyordu
Ali, laan aha tuğçe halayda dedi
Baktım tuğçe çok güzel olmuştu kıyafeti vücudunun zarifliğini ortaya çıkarmıştı. Çokta güzel oynuyordu
  Ah tuğçe sen eşşiz bir parçasın <3
Yalnız ben halay çekmeyi pek sevmezdim o yüzden bilmiyordum şuan pişman oldum. Orda tuğçenin yanında olmak vardı Herneyse akşama kadar Ali ile takıldık yemek falan yedik Ali biraz halay çekti düğündeki kızlara falan yavşadı hatta birinin numarasını aldı adı özgeydi tam Ali'ye yakışabilecek bir kızdı neyse banane Ali den, tuğçe ile bir an  düğünde göz göze gelmiştik bana hafif tebessüm etmişti. Neyse buda bana yeterdi düğün bitmişti eve döndük tuğçe yi ağaçtan eve çağırmak için yarını bekliycektim.
       Ve sabah ciyak horoz  beni uyandırdı bende hemen fırladım yataktan sanki horozun ötmesini bekliyordum. Sabah işlerimizi hallettik babamla sonra hemen Alinin yanına gittim. Ali, olum özge tuğçenin arkadaşıymış tuğçegilde kalıyor dedi.
Bende oda gelir o zaman dedim saatin biraz ilerlemesini bekledik sonra Ali ile tuğçegile gittik. Tuğçe kapıda çiçekleri suluyordu beni görünce hemen yaklaştı. Bende tuğçe ye ağaç evin bittiğini söyledim tuğçe çok mutlu oldu hemen özgeyi çağırayım hemde kek yapmıştım onu getireyim demişti.
     
      Ağaç evin olduğu yere ulaşmıştık sonunda, yalnız bir  sıkıntı vardı.
 
hepimiz hayretle şaşkınlıkla birbirimize baktık ağaç evimiz yanıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deli Bir Çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin