Adoptovaná?!

2.6K 116 12
                                    

*Ell*
,, Dobrý den třído posaďte se" řekla učitelka a všichni si sedly. Hodina uběhla stejně jako všechny. O přestávce jsem šla na záchod a co nevidím....Sam. Snažila jsem se kolem něho nenápadně projít, ale všiml si mě a podkopl mi nohy. Všichni se mi začaly smát...jako vždycky. Carr mi pomohla vstát a odešly jsme. Došla jsem do jídelny a šla si sednout vedle Carr. A samozřejmě se mi pod nohy připletla i Samova noha a kaše mi skončila v obličeji. Měla jsem 100 chutí dát tomu debilovi facku, ale bála jsem se ho tak jsem to neudělala. Šla jsem se na záchod umýt a domů ani jsem nečekala na Carr bála jsem se jít zpátky.

*mattem*
Bylo mi Ell líto, ale nemohl jsem jí pomoc Sam by mě zabil. Jakmile jsem ten hnus odnesl. Běžel jsem za Ell. ,,Snad ji ještě stihnu" řekl jsem si pro sebe. Stihl. Rozběhl jsem se za ní. ,,Co chceš Matyáši taky si mi přišel  podkopnout nohy?!" zvýšila na mě hlas. ,,Ne nejsem jako Sam" odpověděl jsem ji. ,,Toto ti fakt nežeru! Nazdar!!"reklama naštvaně a rychlým krokem odešla.

*Ell*
Byla jsem naštvaná a hodně!
Jakmile jsem došla domů tak mě ihned zastavila ředitelka ať jdu za ní. Strašně jsem se bála co se stalo. Jakmile jsem došli do ředitelny uviděla jsem pár mohlo jim být asi 40. ,,Dobrý den" řekla jsem překvapeně. ,,Ell toto jsou tví noví rodiče" řekla klidně ředitelka ,,COŽE"?!  Řekla jsem naštvaně, překvapeně a šťastně dohromady. ,,Ahoj Ell já jsem Anna a toto je Martin" řekla ta paní eeee teda Anna. ,,Ell bež se rozloučit a zabalit si máš na to hodinu a půl my zatím sepíšeme všechny papíry" řekla paní ředitelka a já ihned odběhla do pokoje se zbalit. Zbaleno se všemi rozloučená můžeme vyrazit. ,,Ell toto je Vita tvůj nový bratr" řekla Anna. ,,Emm. Ahoj?" řekla jsem spíše otázkou ,,jo promiň.. Ahoj já jsem Vita" podal mi ruku ,,Ell".

Ahoj
Další kapitola a trochu záživnější. Doufám že se líbí 🙋 tak zase příště❣️
Bye😻

🌠Šikanována moonem🌠Kde žijí příběhy. Začni objevovat