Rande?

2.2K 116 23
                                    

*Ell*
Tak jsem připravená a můžu vyrazit.
,, Jdu ven! " křikla jsem na Annu a šla. V parku jsen byla ani né za 10 min. Už z dálky jsem viděla vysokého špinavého blonďáka...
,,Ahoj Maty" pozdravila jsem ho když jsem si sedla. ,,Jeeee ahoj Ell už jsem myslel že nepřijdeš" řekl trošku nervózně. ,,Jak dlouho čekáš?" zeptala jsem se ,,asi 5 minut, ale to nic" řekl s tím jeho kulišáckým úsměvem. ,,Nepůjdeme někam?"
odbočila jsem od tématu ,,zmrzka? " zeptal se mě s úsměvem ,,tak proč ne?" odpověděla jsem s úsměvem a vydali se ke zmrzce

*Maty*
Achh ten její úsměv 😻 je tak krásná a roztomilá. ,,Jakou si dáš? " vytrhl mě z přemýšlení její krásný medový hlas ,,asi pistácii ty?" odpověděl jsem ji ,,mochito" odpověděla mi. Dojedli jsme a šli se projít po městě. Po chvíli bylo to trapné ticho.

*Ell*
Po chvíli bylo to trapné ticho. A já si uvědomovala že k Matymu začínám něčo cítit. Po chvíli jsme se k sobě otočili a zadívaly si do očí..měl je tak krásné. Pp chvíli se začal přibližovat a já pochopila co chce udělat. Začala jsem se taky přibližovat a stoupla si na špičky protože je asi o 30 cm věčí. Trochu se nahnul a spojil naše rty v jedny. Líbaly jsme se do té doby než nám došel kyslík. ,,Miluju tě Ell❤️" řekl mi po po polibku. ,,Taky tě miluju Maty💕" řekla jsem mu a znova ho políbila😻 ,,staneš se mou přítelkyní" zeptal se nervózně ,,ANO! " řekla jsem více nahlas. ,,Jupiiiii😀" vykřikl se smíchem v hlase. Propletli jsme si ruce a šli ke mě domů. Maty mě před barákem obejmul a políbili jsme se. Zamával jsem mu naposled než jsem zmizla za dveři.

*Maty*
Takže...takže...takže já mám holku..já mám holku! Musel jsem si to urovnat v hlavě. Holku kterou miluju už půl roku. Moonovi asi o tom ještě říkat nebudu nevím jak by na to reagoval. Jdu napsat Ell. A...asi nemusím napsala mi sama.

(Ell=E Maty=M)
E=ahoj:3
M=ahoooj <3
M=Ell? Nechtěla by si zítra u mě spát rodiče jedou na chatu😅
E=hmmm...proč ne? Jdu to říct Anně :)
O pět minut později
E= Tak jo můžu tak po škole půjdem domu já si vezmu věci a půjdu k tobě.
M=oki a mužem natočit nějaké video? Třeba GF tag?
E=no když já nevím jak na to bude reagovat Sam:/
M= Zítra mu to nějak řeknu to bude dobrý uvidíš <3
E=tak dobře musím jít pa zítra 😻❤️💕
M=Pa princezno 😻❤️

*Ell*
To oslovení princezno se mi líbí
bojím se jak na to bude reagovat Sam. Co když mě bude ještě víc šikanovat co když mě začne mlátit?! Snad mě Maty ochraní:/
No nic je pozdě jdu spát.

*Maty*
Jdu do školy se Samem. Chci mu to říct, ale bojím se jak bude reagovag:/ ,,Same? ",,No?" a teď mám strašný strach ,,Víš jak je ta Ell? " řekl jsem nervózně ,,joo to je ta šprtka" toto mě naštvalo ,,tak já s tou šprtkou chodím! " řekl jsem trošku naštvaně ,,COŽE?! děláš si prdel?!" ,,zařval na mě ,,je to můj život a já Ell miluju a milovat budu! " křikla jsem na něj ,, u mě si skončil kamaráde!" řekl naštvaně a utekl pryč. Chvíli jsem tam stál a pak mi drobné ruky přikryly oči ,,kdo jsem? "řekla dívka se smíchem v hlasu.
,, Ell!" křikla jsem a otočil se abych ji objal. ,,Slyšela jsem vás" řekla trošku smutně ,,aha...no to nevadí 😅" řekl trošku nervózně.

Taaak další díl❤️ doufám že se líbil zítra další papa💍


🌠Šikanována moonem🌠Kde žijí příběhy. Začni objevovat