Prolog

6 6 2
                                    

Witajcie ja jestem Stefan. Obecnie mam 18 lat i mieszkam z moim tatom Julianem. Mamy śliczny dom, który przypomina drzewo. Kocham takie klimaty. Mamy mnóstwo zdjęć na ścianach. Czasem się zastanawiam, kim jest taka jedna osoba na zdjęciu. Poznaje wszystkich oprócz tego skrzydlatego chłopaka. A tak w ogóle to może wam nieco przybliżę swój wygląd, więc mam blond włosy, które z przodu są krótkie i postrzępione, a z tyłu mam małą kiteczkę. Mam jasną karnację i oczy chimery, czyli dwubarwne, jedno niebieskie niczym błękit oceanu, a drugie świeci srebrzystym światłem. Mam też duże, czarne skrzydła. Mam także swój talizman przemiany. Jest nim gumka, którą nosze we włosach. Dobrze, nie mam zamiaru was przynudzać opisem samego siebie. Teraz przeczytacie moją historię życia. Miłego czytania.

***

Hej, pewnie mnie pamiętacie, nie? Dobra to może pamiętacie imię Karol. Ha, wiedziałem, że mnie pamiętasz. Dobra nie chce was przynudzać, ale to jest prolog, więc powiem wam chociaź, co się we mnie zmieniło. Od teraz noszę od czasu do czasu opaskę na prawym oku. Mam tam taką szramę, której się nie mogę pozbyć. W zasadzie to moje całe ciało jest w różnych bliznach i ranach. A na dodatek utraciłem swoją moc i nie mogę się wyleczyć. A i muszę was uprzedzić, że teraz nie piszę sam o historii życia, więc musicie się z tym pogodzić. A i perspektywy będą zmienne, najpierw poznacie historie widzianą oczami mojego syna. Dobra to miłego.

Fallen Wings 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz