Poklidně jsem spal. Neměl jsem zlé sny a ani jsem se nepřevaloval. Moc dobře jsem věděl, proč tomu tak bylo. Vedle mě spal ten nejúžasnější chlapec, který kdy chodil po této planetě - a to nepřeháním. Měl dobré srdce, a ač se často tváří jako kus chladného kamene, vím, že uvnitř je to pořád ještě malý kluk, co potřebuje, aby jeho jemnou a citlivou duši někdo ochránil.
Byl jsem si jistý, že to je on, kdo mi právě teď foukal teplý vzduch na tvář a špičky svých prstů šťouchal do mých tváří, abych se vzbudil. Jenže já nechtěl. Zoufale jsem potřeboval spát a tisknout si ke svému tělu to jeho drobné, mléčně bílé s jemnou a na doteky velmi citlivou kůží.
"No tak Gukie. Probuď se." šeptne mi do ucha a následně ucítím, jak se mi jeho zoubky jemně zakously do ušního lalůčku, aby svého přání docílil. Já skoro až nespokojeně zamručím v nesouhlas s jeho činy.
Ovšem odtušil jsem, že mi nezbývá nic jiného, než otevřít oči a zadívat se do těch jeho čokoládově hnědých, vždy upřímných, do kterých jsem se před několika měsíci bezhlavě zamiloval. "Copak hoří zlatíčko?" zeptám se tiše, kvůli raní únavě hlasivek a osůbku před sebou pohladím po tváři, přičemž pocítím, že se svojí tváří natiskne na moji dlaň.
"Nehoří. Jen jsme chtěl, aby jsi se už vzbudil. Sice miluju, když se na tebe můžu dívat, když spíš, ale chci si s tebou i povídat." zamručí a nafoukne své tvářičky, jež lehce zrůžoví poté, co se na něj zazubím. Nic na jeho slova neříkám, pouze se posadím a opřu se o čelo postele, pomalu si jej přitahujíc do objetí a jemného polibku. "Dneska tě někam vezmu, hm? Nemysli jsi, že jsem a dnešní výročí zapomněl." brouknu do jeho rtů, které hned na to znovu polapím do těch svých.
A|N
Dlouho jsem nepsal podobné slaďárny, tak se omlouvám, jestli jsem vyšel ze cviku... každopádně si myslím, že je fajn si to po dlouhé době zopakovat. Ale nebojte! moc dlouho to nezůstane c:A ten gif je láska. Kdyby neexistoval JiGuk, určitě bych byl hard shiper YoonKook
† p o s i o n †
ČTEŠ
Colors //bts//
FanfictionKde jsou? Kde jsou ty nádherné barvy? A především... kde jsi ty? ░ boy x boy ░ start -2018-2409- end -xxxx-xxxx !top! - Jeongguk - !bottom! - Yoongi