//2//

59 6 8
                                    

Seděl jsem na posteli, stále se opírajíc o stěnu, teď však nelíbav svého přítele. Místo toho jsem jej pozoroval, jak se převléká do džín a slušivého černého trika bez potisku. Byl jsem si moc dobře vědom toho, že jsem kromě boxerek na sobě neměl vůbec nic a to Yoongiho spolehlivě rozptylovalo. 

"Jeone... nechceš se už obléct? Udělám ti snídani a pak můžeme někam zajít." špitne směrem ke mně, stydlivě ke mně přesouvav svůj pohled, načež znovu uhnul a věnoval se oblékání. "A copak by jsi mi udělal k snídani? Nebylo by lepší... kdybych si snídani udělal sám hm?" prohodil jsem a naklonil hlavu na stranu, zatímco jsem lehce vsál svůj spodní ret mezi zuby. 

Yoongi se zarazil, ještě více zčervenal, načež na mě hodil zamračený pohled. "Já se jako snídaně nepočítám." mlaskl a přetáhl si tričko přes hlavu, přičemž se mu nádherně pohybovaly mírně vypracované svaly na jeho hrudi a zádech. Miloval jsem pozorování jeho těla.

"Vždyť já vím jagi." uchechtnu se a odrazím se od stěny postele s nebesy a pomalu se po matraci přesunu až na její kraj, kde spolehlivě dosáhnu na Yoongiho, kterého bez otázek přetáhnu na svůj klín. On zse zarazí uprostřed nádechu, mírně zčervená, avšak i přesto se zadívá do mého obličeje. "Gukie... Mám hlad." podotkne nesouhlasně, ovšem navzdory svým slovům přitiskne tvář k mému krku, kam následně umístí několik polibků.

Neovládnu se a musím se začít usmívat. Miluji ho.

-

"Tak řekni Yoongi-hyung. Co by jsi si dal?" zeptám se jej a přehodím si paži přes jeho rameno. On na mě vrhne nevěřícný pohled. "Vážně jsi mi řekl hyung? Neřekl jsi mi tak... už půl roku minimálně." postěžuje si a moji paži naoko uraženě setřese. "Protože jsi se jako hyung vůbec nechoval." zasměji se, načež on jen zavrtí hlavou a ještě více nakrčí svůj rozkošný nosík. 

"Nicméně abych ti odpověděl, tak si dám to nejdražší jídlo, co tu je a budu s radostí pozorovat, jak tvá peněženka pláče." zamumlá. Jeho slova způsobí, že se na něj začnu jen culit. "Nic jiného jsme od tebe ani nečekal." špitnu do jeho vlasů, kam jej následně políbím. 

A|N
Slabší kapitola. Moc moc se za to omlouvám. 
také jsem zrušil svůj hlavní účet, čímž se tento stává mým hlavním. 

Mimochodem. Po tomhle gifu se ze mě oficiálně stal YoonKook shiper (Mianhae my dear bae) 

Mám vás rád ♥  

† p o s i o n †

Colors //bts//Kde žijí příběhy. Začni objevovat