Hei! M-am intors pentru ca simteam nevoiea sa scriu si sa ma descarc de unele chestii... Deci nu ma bateti prea tare ca nu am mai postat. Postez cand simt nevoia. :))
Deci... cu ce sa incep? Clasa a 11-a e cam nasoala si ma refer la faptul ca ne cer prea multe sa facem. Oameni buni, suntem tineri, avem si noi nevoie de timp sa stam sau sa iesim, inteleg ca vreti sa ne educati si alea alea, dar cand e prea mult e prea mult.
Al doilea lucru este ca "am incasat-o" din nou in iubire, mda is o ciudata care nu poate avea mai mult de 1 luna o relatie. Chiar ma intreb de cuplurile alea care au 1 an sau 1 an si ceva, ce faceti fratilor de o duceti asa de bine? In fine, am sa va plictisesc cu urmatoarea poveste:
A fost odata si inca mai exista o fata si un baiat. Baiatul a inceput sa-i scrie fetei pe snapchat pentru ca suntem in secolul 21 :)). Fata a inceput si ea sa i raspunda pana cand au descoperit ca au lucruri in comun si se inteleg bine, pana intr o zi cand baiatul i-a spus ca o place desi nu s-au intalnit niciodata. Fata s-a simtit bine ca dupa mult timp cineva o placea sau macar tinea la ea. El a plecat la mare o saptamana si se presupunea ca cei doi sa aiba prima intalnire cand el se va intoarce.
În acea saptamana au vorbit zilnic, pana cand, intr-o dupa-masa, cand fata era afara baiatul i-a scris ca o iubeste. Fata s-a blocat, nu a stiut daca sa fie fericita sau sa se sperie pentru ca nu s-au vazut niciodata, ci doar au vorbit. A inceput sa planga din senin si ceva in inima ei incepea sa se nasca, ceva sentimente. Avea multe indoieli fata de baiat, nu l credea in totalitate, dar ceva din ea o impingea sa incerce...A venit și ziua mult asteptata, ziua primei intalniri... Cei doi s-au intalnit intr-un parc, iar prima impresie a fetei a fost nu în totalitate chiar așa cum ar fi sperat, dar trecut peste. Băiatul a dus-o la inghetata intr-un loc in care fata a fost doar in copilarie si in plus i-a daruit o bratara drept cadou. Fata era foarte emotionata, iar aceste doua gesturi au facut-o sa vada ca el era atent si ii pasa de unele lucruri pe care ea i le-a spus. Au ajuns in parc, el i-a cumparat inghetata, s-au asezat pe o banca si au inceput sa discute despre orice le trecea in cap, iar ea incepea sa scape de emotii... TO BE CONTINUED :))
CITEȘTI
Însemnări 🌸
DiversosNu este o poveste cum găsești pe Wattpad, ci sunt doar însemnările unui suflet care a ales să se descarce prin scris și să povestească ce a trăit și simțit. Dacă vrei să citești ceva diferit, atunci ai nimerit cartea 💖 Mă numesc Maria. Deocamdată...