Mula² sekali , terserah kepada korang sama ada nak percaya atau tak . Yang pastinya ia benar² berlaku kat author.
Masa author umur 12 tahun , ayah author hantar gi kem anak soleh pada bulan Disember . Author memang tak da masalah kalau nak duk kat situ selama 3 hari 2 malam or even nak cari kawan .
Ramai org nangis jugak la , sebab mak ayah kena tinggal anak diorang kat situ , and also program nak start dah . Author tak nangis la ' hachehhhh!!! ' , sebab author dah biasa gi kem .
Nak mempercepatkan ceritanya , pada waktu petang , author and 2 org sahabat diberikan masa untuk bermain . Jadi kami suggest nak main ting² ( ape bende ntah yg lompat² tu ) .
Salah seorang sahabat author ni , boleh nampak makhluk halus semua ni.. Then dia bisik kat author ..
" Wei , ada budak depan tu dok perhati kita dari tadi lagi "
" budak mana lak hang ni ? "
" Hantu la wei , muka pucat ja and asyik tengok kita main dari tadi lagi "
Author tak percaya la , sebab author ingat dia just main² .
Its shower time !!!!~~~ . Macam biasa la ada que depan bilik air . Panjang que tu memang sampai sempat berus baju la nak katakan 🤣 .
Author muka selamba jer , then ada org mcm lempang kepala . Kuat sangat , sampai author terjatuh .
" OI !! "
Siapa tak marah bila kita do nothing , then suddenly org lempang kepala ...😑😑😑 . Sahabat author yg boleh nampak makhluk halus tu ckp
" Wei , budak yg aku ckp tadi yg lempang kepala hg .. 😥 "
This time author percaya. Because tak ada sapa kat belakang author . Tapi yg author herannya .... Apesal dlm bebanyak rakyat dlm bilik air ni , author gak yg kena ?? " sebab hg istimewa.. Heheheh " sahabat author yg ckp .. 😂🙄 .
YOU ARE READING
Lyla's life
AléatoireCerita pendek tentang life author . Di mana sometimes ada banyak benda menarik terjadi just tak da sapa yang author nak ceritakan 😂 . So , my friend told me yang "wattpad ni hg boleh cerita apa saja yg hg nak". Author pon mcm ... 😑 ' apesal baru s...