YENİ COCUK

22 2 0
                                    

Annem evde ekmegin kalmadıgını fark ettiği an bana bakkala gitmemi söylemişti elime 2.50 tl sıkıştırıp.

"Hemen varıp geliver güzel kızım kahvaltı yapacağız "dedi

Tamam anne deyip hemen kapıya doğru koşmaya başladım.kapıya vardigimda kırmızı nike'leri gözüme kestirmistim ayagima geçirdim.bagciklariyla uğraşmayıp ayagimin kenarina sıkıştırdım,kapıyı açıp bahçeye çıktım önce havayı içime çekip derin bi nefes aldım sonrada bahçe kapısını açıp dışarı 1 adım attım sağımı ve solumu kontrol ettikten sonra bakkala doğru koşmaya başladım.hemen karşı mahalleye yeni birileri taşınıyordu fakat fazla dikkat edemedim.bakkalin önüne gelmiştim, uzun bi oh çekip hemen içeriye atladım içerisi klimaliydi.

"Selam ahmet amca"

"Aleyküm selam kızım hoşgeldin nasılsın bakalım nasil gidiyor hayat"

"Hosbulduk ahmet amca saol iyiyim yaşayıp gidiyoruz"

"İyi kızım.ne lazım sana"

"Ahmet amca bana 2 tane ekmek lazim.şöyle sıcak sıcak"

"Buyur kızım ekmeklerin"

"Saol ahmet amca hadi görüşürüz hayırlı işler"

"Görüşürüz kızım evdekilere selam"

Bakkaldan çıkıp eve doğru yola koyuldum ve birden annemin söylediği "Acele et" kizim kelimesi aklıma geldi ve koşturmaya başladım aynı yerden geçerken yeni komsularimiz taşınma işini bitirmisti sanırım kimse gözükmüyordu.
Eve varmıştım bahçeye girip kapıyı yavaş bi şekilde kapattım sonra evin kapısını tiklatip ayakkabilarimi çıkardım nefes nefese kalmıştım yandaki sandalyeye oturup soluklanmaya başladım tam o sırada annem açtı kapıyı hemen ayağa kalkıp içeri doğru yoneldim annem dik dik bakıyordu.

"Hmm canım annem,bal annem,biraz geç kalmış olabilirim özür dilerim"

"Geç hadi geç sevimli şey"

İçeri girip masaya ekmekleri bıraktım tekrardan elimi yuzumu yıkayıp sofraya oturdum bütün aile fertlerimiz toplanmıştı kahvaltıya basladik annem bir sürü güzel şeyler yapmış hemen tabagimi silip süpürüp kalktım önce anneme eline sağlık dedim sonrada lavaboya gidip elimi agzimi temizlemeye başladım en son dislerimide fırçalayıp odama çıktım.
Kulakligimi takip yatagimin üstüne uzandım müziğin sesini açıp hayalimdeki erkeği düşünmeye başladım.ben onu düşünürken uykuya dalmışım...

Gözümü açtığımda aksam üstü saat 5:30'du hemen toparladım müzik kendi kendine kapanmıştı aynanın karsısına geçip saçımı başımı duzelttim kardeşim bersu'yu parka götürecektim.hemen kapımı aralayıp aşağıya bağırdım.

"Bersuuu hadi hazırlan ablacim parka gidicez"

"Tamam ablacım"

Bende adam akıllı birşeyler giydim ustume ve aşağıya indim.bersu hazırlanmış beni bekliyordu bir bardak su içip kapıya doğru yürüdüm gene ilk olarak kırmızı nike'leri görmüştüm aldım elime güzelcene giydim bersu'da mavi küçük ayakkabılarını giymişti.

Selam arkadaslar ilk bölümümüz bu kadardı bölümler yavas yavaş vote ve yorumlarınıza göre uzayacak piyasada çok ask konusu üzerine kitap var bende bi değişiklik yapıp aşk,genç kurgu,bilim kurgu bu konular üzerinden yürümeye karar verdim elimden geldiğince sizle samimi olmaya çalışacağım.bu arada karakter tanıtımı yapmadim bilerek zamanla tanırsınız ztn

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ 💙💛💜🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HIZIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin