Bevezetés

15 1 0
                                    

- Tisztelt utasok! Hamarosan megkezdjük a leszállást. Kérjük Önöket, hogy foglalják el helyüket, és kapcsolják be biztonságiöveiket! Köszönjük!

Pontosan 18 évet vártam erre a mondatra. Már az óvodában sem érdekelt a szőke herceg fehér lovon, mindig is egy amerikai útról álmodtam, ahol elkezdhetem a nagybetűs életet. Nyár végén, azaz 3 hónap múlva kezdem az egyetemi éveimet az MIT-n. Sikerült ösztöndíjat szereznem, de még így is egy jól fizető állást kell találnom, mert a családi hátterem nem a legjobb.

Az apám még a születésem előtt lelépett, hogy egy új családdal élhessen, ezzel pedig kizárt minket az életéből. Egész gyermekkoromban magamat okoltam amiatt, hogy elment. Hiszen az ember nem hagyja csak úgy ott a szeretett lányát egy másik családért. Anya és a nővérem természetesen nem hibáztatnak engem ezért. Lola már 10 éves volt, amikor elhagyott minket, de ő idővel elfogadta, hogy nincs többé mellette az apja. Anyukám pedig azóta a munkájába temetkezik. Napi 12 órát dolgozik minimálbérért, azért hogy eltartson minket, és hogy ne kelljen a múlton rágódnia. Persze mi is segítünk mindenben, amiben csak tudunk, de így is elég szűkös életet élünk.

Egyetlen barátnőt sikerült szereznem a gimis éveim alatt, főként azért, mert én nem kezdek látszat barátságokba. Sosem éreztem azt, hogy szükségem lenne erőltetett beszélgetésekre. Az egyedüli olyan aki mellett nem kellett megjátszanom magam az Lilla. Befejezzük egymás mondatait,megesszük egymás kajáját, meg ehhez hasonló roppant romantikus dolgokat csinálunk. Sajnos Lilla a családja miatt csak sulikezdéskor tud Amerikába jönni, de legalább ősztől újból itt lesz nekem a kis sajtos pufi. Így csak akkor szoktam hívni, ha idegesíteni akarom, és hát ez elég gyakran megesik.

A kinézetemmel nincsenek különösebb problémáim. Teljesen átlagosan nézek ki, egyedül a szemem az, ami nagyon érdekes. Sokan mondják, hogy a tekintetem olyan fagyos, mint a tél. De még a szemem sem tud gyönyörűvé varázsolni, sőt átlagban heti kétszer úgy nézek ki, mint akin átgázolt egy teherautó. Mindenesetre én bízom abban, hogy Amerikában megtalálom az igazit...

Gyilkoltnak jelölveWhere stories live. Discover now