My life sucks

30 5 2
                                    

Okuduktan sonra yorum yaparsanız sevinirim :) 

Ben hayatımın çoğunu şikayet ederek geçirdim ağladım ağlattım .Çünkü çevrem hayatımı mahveden insanlarla dolu. Birçoğumuz dış görünüşünden şikayetçi kimisi boyundan kimisi kilosundan kimisi suratından oysa birimiz şükretmiyoruz bizden daha kötüleri düşünmüyoruz. Nasıl şikayet etmeyelim ki? etrafımızda devamlı kötü yönlerimizle dalga geçen insanlar var. Bilmiyor kimse, önemsemiyor. O kişi belkide çok kötü zamanlar geçiriyor belki her gece ağlıyor belki hasta.  Kimse ağlatılmayı küçük düşürülmeyi hakketmez. Ben bu önyargılar yüzünden çoğu gece ağlıyorum . Amacım kendimi acındırmak değil incindiğimi göstermek aslında. Önyargı öne geçiyor her zaman. Hiç bir şey düşünmüyorsun karşındakine direk söylüyorsun. Onun kalbi tek tek kırılıyor. Herkesin içinde dalga geçiyosun, utandırıyosun sen çokmu mükkemelsin? dön bak bi aynaya senin hiç mi kusurun yok? herkes zengin değil kusurlarını bi anda kapatamaz. Güçlü olmak gerek bunlara karşı, ayakta dim dik durmak. Ama herkes başaramıyorki bunu. İnsanları fiziksel özelliklerine göre yargılıyorsun senin o çirkin dediğin insan belkide melek gibi birisi belki senden çok daha zeki. Dünyaya tertemiz gelmiş ve ailesinin onca şey yaparak büyüttüğü borç para alıp okuttuğu insan, senin bir kelimenle okulu bırakıyor hayattan soğuyor , sevdiği hayran olduğu ünlülere karışıyorsun hayallerini yıkıyorsun dünyayla bağlantısını kesmek istiyor senin buna hakkın yok .

Güçlü kalmak çok zor olabilir bazen. Hatta kesinlikle çok zor. İnsanların her lafı beni incitiyor. Gerçekten, yanımdan geçen her insan bana bakıp ''ıyy çok çirkin , surata bak , sivilcelere bak'' diyor. Bunların hiçbirini ben istemedim elimde olan birşey değil. Bunları söyleyenler genellikle hiç birşeyi umarsamayan insanlar. Aslında bunları takmamalıyız biliyoruz ama elimizde değil işte. Bizi ağlatan insanlar elbet düzelicek onlara şans vermeliyiz onların bize yaptığını biz kimseye yapmamalıyız . Hayat çok kısa böyle şeylerle zamanımızı harcamamalıyız. Zamanla alışıcaksınız çünkü ben alıştım kendinize önem verin kim ne derse desin sen özelsin güzelsin. Bunu aklından çıkarma ve umursama kimseyii, ağlama :) 

Herşey geçecek zamanla . Aslında geçmeyecek kimi kandırıyoruz ki. Unutulacak ama kısa süreliğine. Benzer bi olay gördüğünde aklına gelecek yaşadıkların. Üzüleceksin. Yaşım 16 ama 20 yaşındaki insanlardan daha fazla sorun yaşadım . Birçok insan kaybettim. Hayatım şu yaşıma kadar mükemmelmiydi? hayır. Hep böyleydi büyüdükçe sorunlar azalır diyorlar. Benim büyüdükçe artıyor sanki ağlamaktan gözümde yaş kalmadı. Sürekli ağlıyorum deli miyim ben? Tamam psikolojim biraz fazla bozuk ama deli değilim. Ağladıktan sonra uyunan uyku dünyanın en güzel uykusudur. Bazen seni mutlu edicek küçücük birşey bile seni sükretmeye yöneltiyor. Daha yaşayacağın o kadar çok şey varki. O yüzden bu kadar çabuk pes etme kimsenin seni yıkmasına güçsüzleştirmesine izin verme.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My life sucksHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin