1

8.1K 130 14
                                    

Lee Taeyong merupakan seorang CEO yang berwajah tanpan, segak, kemas dan bergaya. Syarikat yang diketuai sekarang merupakan syarikat milik keluarganya sendiri.Syarikatnya sudah lama mendapat nama di persada dunia dengan pengeluaran produk-produk yang berkualiti dan unik. Setiap tahun, saham syarikatnya sentiasa melonjat naik kerana keberhasilannya tersendiri.

Lee Taeyong juga merupakan CEO termuda dan apabila muda, mestilah tak kawen lagi kan? Hal ini menyebabkan Taeyong digilai ramai wanita diluar sana. Mereka sanggup jual maruah untuk goda Taeyong.

Ya, mereka goda Taeyong bukan untuk cinta Taeyong tapi untuk harta Taeyong
Taeyong tidak pernah tertipu dengan helah wanita-wanita yang menggodanya itu. Malah, dia pula yang menipu semua wanita itu.

Dia layan semua wanita, tetapi dia tak pernah cemarkan maruahnya untuk semua wanita itu.

Dan Taeyong. Masih virgin.

Dia tak pernah melakukan hubungan terlarang dengan wanita wanita yang tidak ikhlas mencitainya. Dia hanya keluar bersama dan layan sahaja. Terlebih sikit je cium or touch touch je.

Btw reader, jangan nyanyi lagu touch pulak kat sini. Hahahaa.

"Yumi, masuk pejabat saya sekarang" Arah Taeyong dengan panggilan pendek melalui telefon.

Kang Yumi merupakan seorang gadis biasa, dia ialah setiausaha Taeyong. Dia merupakan setiausaha ke-9 Taeyong, kerana Taeyong amat cerewet tentang setiausahanya.

Sebelum ini, semua setiausahanya tidak sesuai dengannya. Seperti yang diperkatakan tadi, kalau perempuan pasti akan sentiasa menggoda dan mengambil kesempatan terhadapnya. Kalau lelaki, susah nak jumpa.

Yumi baru sahaja berkerja dengan Taeyong selama 2 bulan. Setakat ini, dia tiada lagi menggoda Taeyong secara fizikal. Tetapi dia sentiasa menggoda Taeyong secara mental.

Bau wangian, dandanan dan pakaian selalu membuat Taeyong terangsang walaupun apa yang dipakai Yumi tidak begitu menyerlah. Hanya Taeyong yang merasakan dia sangat menarik.

Bagi Taeyong, hasil kerja Yumi sentiasa bagus dan memuaskan dia. Dia juga berasa kalau Yumi layan dia atas katil ini juga dapat memuaskan dia.






Bunyi ketukan membuatkan Taeyong sedar dari lamungan.

"Masuk" kata Taeyong.

Pintu dikuak dari luar. Satu figura yang ditunggu tunggu Taeyong akhirnya masuk ke dalam pejabatnya.

"Ada apa master Lee panggil saya?" Soal Yumi selepas tunduk hormat.

Master Lee, itu ialah gelaran untuk Taeyong. Sejak dulu lagi dia dikenali ramai kerana kehebatannya sehingga dia mendapat gelaran master.

"Saya nak awak kemas fail di rak tu, tadi saya nak cepat untuk cari document, so tak sengaja sepahkan"

"Baik master" selepas itu Yumi berjalan menuju ke rak dan mula mengemas sikit demi sedikit.

Taeyong perhatikan semua pergerakan Yumi. Dia merenung badan Yumi seolah-olah Yumi ialah ayam golek madu. Wahh sedapnya.

Bibirnya digigit lembut kerana menahan dirinya dari menerkam gadis itu. Memang sebelum ini dia tak pernah melakukan perbuatan sex sama sekali. Tapi sejak nafsunya tidak tahan melihat Yumi, dia meminta kawannya mengajar cara untuk melacap dan buat sex.

Diperhatikannya dari hujung kasut tumit tinggi hingga ke kepala. Yumi yang sedang menyusuh fail ke rak yang tingginya melebihi kepala itu menyebabkan Yumi berjinjing. Baju dan skirt yang dipakai juga terangkat menampakkan pinggang dan pahanya akibat perbuatan itu.

Taeyong yang tidak sabar dengan keadaan Yumi. Dia terus ke arah Yumi dan pura-pura menolong Yumi meletakan fail itu di rak. Niat sebenarnya ingin memeluk Yumi dan mencium wangian Yumi.

Selepas Taeyong melepaskan tangannya dari memeluk pinggang Yumi. Wajah Yumi terus panas akibat malu.

"Thankyou master" ucap Yumi tanpa memandang wajah Taeyong kerana malu.

"Thankyou je?" Soal Taeyong nakal. Dia hampiri Yumi sampai Yumi ke belakang dan bersandar di rak.

"Hm .. Ye?"

Taeyong smirk dan rapatkan tubuhnya dengan Yumi sampai dada Taeyong bersentuh dengan buah dada Yumi dan bibir mereka hampir bertemu.

"No kiss?" Soal Taeyong. Nafas hangat Taeyong menyapa muka Yumi.

Yumi sejak dua menjak ini menjadi tidak selesa dengan sikap Taeyong kerana Taeyong amat pelik dengannya. Taeyong selalu cuba cium dia, peluk dan meraba dia. Sampaikan dia takut bila Taeyong panggilnya personal dalam pejabatnya.

Yumi juga berasa benar tentang khabar angin yang mengatakan Taeyong ialah kaki perempuan dan juga suka tidur dengan mana mana perempuan yang dia mahu.







Yumi pejam rapat matanya, dada sasa Taeyong ditolak kuat tapi tidak berganjak sedikitpun.

Taeyong seperti biasa mencium bibir Yumi lembut hingga Yumi membalasnya kembali.

Sebenarnya Yumi taknak balas perbuatan itu. Tapi disebabkan terpaksa dan apabila Taeyong selalu berbuat begini dengannya. Dia juga sudah terbiasa dengan layanan ciuman Taeyong. Dia juga tahu, selagi tak balas ciuman itu. Selagi itulah Taeyong takkan berhenti mencium Yumi.

"Bibir ni tak pernah mengecewakan" kata Taeyong selepas ciuman. Ini membuatkan wajah Yumi memerah.

"And thanks sebab kemaskan rak ni. Malam ni saya berlanja awak makan?"

"Takpayah susah-susah lah master, ini memang kerja saya"

"Balik nanti tunggu saya depan pejabat" dia hiraukan kata-kata Yumi dan terus ke mejanya untuk sambung kerjanya.
















-tbc-

master • ltyWhere stories live. Discover now