2

7.8K 108 22
                                    

Yumi membuka matanya perlahan-lahan. Rasa bagaikan kepalanya dihempap batu apabila dia memaksa dirinya bangun dari baringan.

"Ouch" dia memegang kepalanya yang terasa sakit.

"Morning Kang Yumi" kata seseorang membuatkan Yumi mencari siapakan pemilik suara itu. Suasana pukul tiga pagi yang sepi dan gelap itu membuatkan penglihatannya makin sukar.

"Mas..ter?" Soal Yumi, kepalanya masih berdenyut akibat pening hasil dari ubat tidur yang Taeyong masukan dalam minuman Yumi.

"Yes sayang, nyenyak tak tidur tadi?"

Yumi pejam mata akibat cuba menahan rasa pening itu sebelum menyoal "Kenapa saya ada kat sini?"

Taeyong cium leher Yumi yang terdedah akibat Taeyong sudah membuka pakaian Yumi dan sekarang tinggal pakaian dalam je.

"Sebab awak kena kerja part time" dia menghisap leher Yumi hingga meninggalkan kesan ungu.

Yumi tak mampu menolak tubuh Taeyong yang menindihnya sekarang, dengan kudratnya yang lemah, dia tidak mampu melawan Taeyong yang bertenaga dan sudah sedia untuk menunaikan hajatnya pagi ini.

"Ahh ssh- " dengan tidak sedar, Yumi telah mengeluarkan bunyi yang Taeyong nantikan.

Taeyong tersenyum sambil bibirnya tidak lepas mencium badan Yumi. Tangannya pula meliar di seluruh tubuh Yumi.

"Master.. Ahhh" desahan Yumi makin rancak apabila tangan Taeyong bermain di kemaluannya.

"Ahh Yumi, come on, moan my name" bisik Taeyong ditelinga Yumi.

"Master, tolong. Jangan!! Ahh" Taeyong masukan jarinya dalam vagina Yumi. Mata Yumi tertutup rapat menahan kesakitan di kemaluannya. Bibir Yumi digigit hingga menjadi biru untuk menahan dari keluar desahan.

"I need you Yumi, i need you" Taeyong gerakan jarinya masuk dan keluar dengan laju dan tambahkan bilangan jarinya ke dalam vagina Yumi.

"Arghh" akhirnya Yumi kalah juga. Desahannya makin kuat dan kemaluannya sudah basah dan bengkak kerana Taeyong yang sangat agresif.

Yumi juga akui yang perbuatan Taeyong itu membuatkan dia mahukannya. Tambah lagi Yumi memang on crush dengan Taeyong. Tetapi dia tidak berani menunjukannya secara fizikal. Dia hanya simpan rahsianya untuk dirinya sahaja.

Tidak tahu pula dia dengan Taeyong boleh pergi sejauh ini. Adakah dia bermimpi?

"That's my baby"

Taeyong buka boxernya dan seluar dalam Yumi. Dia urut zakarnya supaya memanjang.

"Master.." Yumi mengesot ke belakang hingga tersekat di kepala katil.

Taeyong tarik paha Yumi kasar. "Ahhh!" Yumi sekarang berbaring dan kakinya Taeyong angkat memeluk pinggang Taeyong.

Tanpa amaran, Taeyong masukan zakarnya ke dalam lubang vagina Yumi. Yumi menjerit kuat apabila perbuatan Taeyong itu mengejutkan dia.

"Shhh, kejap lagi sayang akan rasa nikmat" ujar Taeyong lembut apabila melihat Yumi menangis.

"Master.. Ja-ngan"

Taeyong mencium bibir Yumi untuk menenangkan dia. Taeyong gerakan punggungnya ke depan belakang perlahan. Dia tak mahu sakitkan Yumi. Dia tahu ini sex pertama Yumi. Sama juga dia.

Dia inginkan first sex mereka dengan penuh kelembutan, walaupun Yumi tak rela.

Semasa Taeyong melakukan kerjanya, dia juga membisikan kata-kata manis ditelinga Yumi supaya Yumi tidak menjerit dan menangis. Dia juga berkata yang dia sukakan Yumi dan mahu bertanggungjawab kalau dia mengandungkan Yumi.

Selepas 20minit, mereka berdua sudah lena dibuai mimpi.

Taeyong memeluk tubuh Yumi yang tidak ada seutas benang pun itu, Yumi juga tidak sedar yang dia memeluk Taeyong. Malah lena pula tidur dalam dakapan Taeyong.

Yumi tersenyum semasa dia tidur, mungkin bermimpi yang dia melakukan sex dengan bosnya? Tapi itu bukan mimpi. Itu realiti.

Taeyong so innocent sebab hanya melakukan satu round sahaja. Tapi innocent pun dah pecahkan dara anak orang. Disebabkan dia mahu mencuba. Dia lakukan even tak seberapa terer. Kena belajar lagi ni dengan Johnny dan Yuta. 

master • ltyWhere stories live. Discover now