1. i won't let you go

133 18 8
                                    

Leondre myśli o zerwaniu ze swoim dotychczasowym chłopakiem, a podczas tego trzyma Charliego w friendzone, lecz Lenehan mimo wszystko stara się o serce chłopaka.

-Ja tylko próbuje ci pomoc przejrzeć na oczy, nigdy nie złamałem żadnej ze złożonych obietnic- powiedziałem do niego

-Myśli mnie przytłaczają, sprawiają, że czuję się niczym.- odpowiedziałem spoglądając mu w oczy.

-Moimi myślami akurat jesteś ty..- powiedziałem lekko się pesząc

-Co?- zapytał

-Mówiłem ci to raz, mówiłem ci to dwa razy..

-Charls..

-Mogę stwierdzić kiedy nie jesteś w humorze, kiedy jesteś zraniony, bardzo się o to wszystko starałem. Trzymałem ciebie jak najbliżej siebie. Wewnątrz mnie ciagle jest pustka, która wypełniasz.

Nic nie odpowiedział. Oboje byliśmy przerażeni tym pocałunkiem, ale całowaliśmy się jak na nas długo. Następnie odsunął się ode mnie i złapał za ręce.

-Masz racje..nie mogę bez ciebie zyc kochanie.- zciszył głos przy ostatnim słowie.- Nie pozwolę ci odejść.

-Ciesze się Leondre.. nawet nie wiesz jak bardzo..- mówiłem przyglądając mu się

-Wiec.. to ty i ja..razem..- mówił czując niezręczność obecnej sytuacji.

-Kocham cię- powiedziałem uśmiechając się.

-Ja ciebie tez Charlie. To od początku było o nas i o nikim więcej.- rzekł i przytulił mnie.

-Zostaniesz ze mną..dzisiejszej nocy..? Nie chce żebyś wracał sam.

-Oczywiście.

pierwszy rozdział, mam nadzieje, że pomysł ten wam się podoba, wpadłam dziś na niego przez totalny przypadek.

leoisking

Chardre songs one shots || leoiskingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz