3. put ü first

95 13 9
                                    

Leo i Charlie są w związku od prawie roku. Na samym początku łatwo było im to ukryć przed fanami, lecz w pewnym momencie zaczyna ich to zwyczajnie przytłaczać. Nie maja już sił na kłamstwa.

-Znowu byłeś na koncercie tak potwornie nieobecny.- powiedział w moja stronę Leondre tuż po zejściu ze sceny.

-Wybacz, byłem tak pochłonięty własną głową. Biorę na siebie wszystko i daje od siebie mniej.- odparłem drapiąc się po karku.

-Nie gramy już tak jak kiedyś.- wyraźnie posmutniał.

-Co ty gadasz, idzie nam coraz lepiej.

-Nie Charlie, nie widzisz, że przeczysz samemu sobie? Dobrze wiesz, że chcę od nas obu w tej sprawie coraz więcej, chcę żeby to trwało, ale nie mogę tego zrobić sam. - mówi i oparł się o ścianę.

-Czuje się tak strasznie odrętwiały od pewnego czasu, to wszystko dlatego. Przytłacza mnie kilka rzeczy. - mówiłem drapiąc się po karku.

-Między innymi?

-Ukrywanie naszego związku przed fanami. Moje uczucia zaczynają się w tym wszystkim topić, ale w takich chwilach zabierasz mnie w miejsce, gdzie ty i ja od zawsze byliśmy ZESPOŁEM. To sprawia, że trzeźwieję. -tłumaczyłem mu.- Mimo to nie czuję się tak, jak czułem.

-Znam ból, który to wywołuje. Też mnie to wszystko przytłacza, ale mimo wszystko chcę aby kariera, fani, muzyka, to trwało. Nie ma nikogo innego z kim mógłbym to dzielić.- Odpowiedział łapiąc mnie za rękę. po czym lekko przypierając do ściany.

-Bez ciebie nie jestem sobą.- rzekłem oblizując wargę.

-Jestem tym bardziej pewien, że jesteś tym jedynym.- musnął moje usta kładąc dłoń na moim policzku. - Nie chcę marnować naszej miłości.

-Wydaje mi się jakby każda sekunda z fanami pogarszała sytuacje. Jakby się domyślali.

-Też mam takie wrażenie, ale w pewnym sensie to wszystko jest dla nas dobre. Kariera się kręci- próbował wytłumaczyć.

-Mówisz jakbyś wolał karierę niż mnie- lekko się zaśmiałem.

-W żadnym wypadku kochanie, sprawiasz, że znów czuję się żywy. Kiedyś byliśmy po prostu za młodzi aby to zrozumieć. - uśmiechnąłs się i przytulił mnie.

-Postawmy nas na samym początku. - oświadczyłem. Niech wiedzą, wiem, że to nie jest dla ciebie łatwe, że nie doprowadzi nas to daleko, ale muszą się w końcu dowiedzieć.

-Udajmy, że się zgadzam.

kolejny rozdział.
piszcie propozycje kolejnej piosenki

leoisking

Chardre songs one shots || leoiskingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz