3- İlüzyon Bariyeri!

254 28 14
                                    

Kirito sırtından hemen siyah uzun kılıcını çıkardı. Bu Alfheim Online oyununa ilk girdiğinde aldığı uzun çift elli büyük kılıca çok benziyen bir kılıçtı. Ama bu seferkini arkadaşı demir ustası Lisabeth yapmıştı. Erza ise eline sade bir kılıç cisimlemişti. Kirito, erzanın he zaman giydiği zırhı ile uyumlu çift elli bir kılıç cisimlendirmişti. İkisinin kılıçlarının çarpışması ile etrafa bir şok dalgası yayıldı. Tabi ki buna Kirito da şaşırmıştı. Her ne kadar bu genç kıza zarar vermek istemeyip gücünü biraz azaltmış olsa da bu kızın gücü de azımsanmayacak düzeydeydi. 'Acaba bütün büyücüler böyle mi?' diye düşünmeden de edemedi Kirito. Ama sonradan Erza'nın özellikle güçlü olduğunu ve bu senenin sonunda S sınıfı büyücülük sınavına aday gösterileceğini öğrenecekti.

Baya, güçlüymüşsün Erza.” diye seslendi Kirito tekrar Erza'nın üzerine kılıcını savururken. Bu saldırıyı da ustalıkla karşılayan Erza “Sizin de gücünüz azımsanmayacak düzeyde Kirito.”

Vay canına Kirito-nii sahiden de Erza'ya karşı çıkabiliyor.” dedi Natsu ikilinin arasındaki maçı hayranlıla izleyen Happy ve Lisanna'ya.

Mira-nee'den sonra onu bu kadar zorlayan birini görmemiştim. Neredeyse saldırıları gözükmüyor bile.”

Aye!”

Bu mücadele güzeldi ama artık bu düelloyu bitirmenin vakti gelmişti. Her ne kadar iyi bir mücadele olsa da Erza Kirito'yu yenmeye hazır değildi. Kirito saldırılarını sıklaştırdı ve Erza'nın savunmasında bir açık yakalamayı denedi. Ve evet başarılı da olmuştu. Bir kılıç darbesi ile Erza'nın kılıcını fırlatarak kılıcını Erza'nın boğazına dayadı. Evet bu maç da burada bitmişti.Üstelik daha “Sword Skills” olarak da bilinen “Kılıç yeteneklerini” daha kullanamamıştı. Kılıcını sırtına yerleştiren Kirito yerde kalan Erza'ya kalkması için elini uzatırken “ İyi bir dövüş oldu Erza. Çok iyi bir kılıç ustası olacaksın.” dedi.

Erza da Kirito'nun bu denli iyi kılıç kullanabilmesine şaşırmıştı. Acaba daha önce neden adını duymamıştı.

Dövüşün sonunda Erza ile Kirito'nun yanına koşan Natsu, Kirito'nun üzerine atladı. “Gaza geldiim ağğğ...!?” saldırısı yine boşa gitmişti ve o an Kirito'nun arkasında olan Happy'e çarpıp onu bulutlara göndermişti.

“Her neyse. Erza, bana bu gününü ayırıp şehri gösterdiğin için teşekkür ederim. Hadi loncaya geri dönelim.”

Ve yerde kalan Happy ile Natsu'yu sırtladıktan sonra hep beraber lonca binasına ilerlediler. Ve tabi yolda Erza ile Lisanna'dan gelen iltifatları utanarak kabul etti Kirito.

Biraz yürümenin ardından lonca binasına varmışlardı.

Girdiklerinde içeride onları usta Makarov karşıladı. Natsu ve diğer çocuklar heyecanla Kirito'nun yaptığı düelloyu anlatırken. Kirito tekrardan görevlerin bulunduğu panoya yöneldi ve dışarı çıkmadan önce gözüne kestirdiği görevin hala yerinde durduğunu görünce rahatladı. Artık göreve gidebileceğini umuyordu.

Hızlıca görevi onaylatıp hala çocukların hikayelerini dinlemekte olan Makarov'a seslendi.”Usta ben çıkıyorum.” diyerek cevap beklemeden çıktı. Ama çıkarken Makarov'un ona gülümsediğini, başını sallayarak 'Hoşça kal' dediğini gördü. Etrafındaki şehirin canlılığını geçerek ormana, kimsenin onu uçarken göremeyeceği bir yere yöneldi. Bu sırada elindeki kağıda bir kez daha baktı ve ilginç bir şeyi daha farketti bu sırada Kirito. Burada da görev sistemini aynı oyundaki gibi işletebiliyordu. Görüş alanında bir pencere açılıyor ve o saydam pencerede görevin sahibini görev bilgilerini ve ödülünü görebiliyordu. Ama görevin ona vereceği tecrübe puanını ”???” şeklinde görüyordu.

Fairy Sword OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin