Harry'den
Hızlı adımlarla mezarlığa geldim. Babamın mezarını bulduğumdaysa beni ele geçiren öfke, elle tutulur cinsteydi.
"Biliyor musun baba, bugün dünya güzeli bir kız kriz geçirdi ve bayıldı. VE HEPSİ DE SENİN SUÇUN!! EĞER BANA BİRAZCIK GÜVENSEYDİN VE O S*KTİĞİMİN DİREKİYSONUNU KONTROL ETMEME KARIŞMASAYDIN HAYATIMDA İLK DEFA SENİN BENİ SEVDİĞİNİ HİSSETMİŞ OLURDUM ANLIYOR MUSUN!! Ama sen, sen beni bitirdin baba!"
"NEDEN BABA, CEVAP VER! NEDEN BENİ SEVMEN İÇİN SENİ ANNEMİN MEZARINA GÖTÜRMEM GEREKTİ. ANLAT BANA BABA!! Şimdi annemin yanında yatıyorsun, ama bunu haketmiyorsun! SEN ANNEMLE YANYANA YATMAYI HAK ETMİYORSUN!!"
"Okulda kimse bana ebeveynlerim öldü diye acımasın diye herkesin nefret ettiği bir p*ç oldum. Ama bu davranışlarım sahte insanların beni farketmelerine sebep oldu. O zamanlar ben de sahte olmayı deniyordum. Çünkü onlar sadece insanlara psikolojik çökerti yaşatırlardı. Çünkü kimse onlara acımazdı diye düşünmüştüm. Ama şimdi, acınmayacağım diye g*tümü yırmıştım ama kendi kendime acıyorum."
"Ben herkesin sevdiği, onlara moral ve destek veren biriyken bir sadiste, canavara dönüştüm haberin var mı! Şimdi o zamanların hepsi geçti, normale dönüyorum diye sevinirken O çıktı karşıma. Onunla karşılaşınca bir şeyi farkettim. Ben sevmeyi unutmuşum baba.!