Harry'den
Kabul etmeliyim ki çok seksi olmuştu. Her tarafından asillik akıyordu. Lisede olanlar pek iç açıcı değildi ama benim de haklı olduğum konular vardı.
Ah, hadi ama babanız sizin kullandığınız arabada ölse siz de birilerinden sinirinizi çıkarırdınız. Vicdanım konuşmuştu. 'Onun hiç bir suçu yok.' Demişti ama dinleyen kim?
Gözlerimi hırs bürüyünce hiçbir şeyi görmüyordum.
Bu yüzden kırmıştım onu. Amaaan neyse! Geçti gitti. Hatırladığını bile sanmıyorum.
Demi'den
Partiye hazırlanmak için Ellen bittikten sonra eve gittim ve üstümü değiştirdim. Güzel olmuştum (bence) ve özgüvenim yerine gelmişti. Bu arada aklınıza takılırsa diye bu kız nasıl Niall'la en yakın arkadaş ama Harry'i görmüyor derseniz Niall bütün olanları biliyor ve karşılaşmamızı önlüyordu.
Neyse. Şimdi partiye odaklanmam lazım. Arabamdan indim ve parti alanına doğru yürüdüm. İçeriye girdim ve gözlerimle Niall'ı aradım. Bulduğumdaysa gülümsemeye başlamıştım. "Hey Nialler!"
Bana doğru geldi. "Ah geldiğine çok sevindim."
O böyle konuşurken yeşilin en güzel tonundaki gözlerle karşılaştım. Ama fazla gözgöze gelemedim. O gözlerine baktığımda içimden bir şeyler çekiliyordu. Baktığım her saniye, her salise yeşiller ruhumu emip beni öldürüyordu.
Bu yeni bir şey değildi. O zamanlar Rehab'da bunu anlattığımda bana her şeyin düzeleceğini söylerlerdi. O yerden çıkınca bu hissin gideceğini, düzeleceğimi.
Ama farkettim ki bu benimle ilgili değildi. Bu onunla ilgiliydi. Neyse Niall'a geri döndüm. Neyse ki onu dinlemediğimi anlamamıştı. O konuşmasını bitirdiğinde diğer arkadaşlarıma döndüm. Selena'yı gördüğümde soluğu yanında aldım. "Selly, o his, geri döndü."
Selena bana endişeli bir bakış atınca onu tenha bir yere sürükledim ve ağlamaya başladım. "Selena, aynı şeyleri yaşayamam. Ben tam toparlandım artık iyiyim derken karşıma çıkıyor. O, isteyerek mi istemeyerek mi bilmem ama, beni öldürüyor. Canım acıyor Sel, canım acıyor."
Bana sarılıp 'her şey geçecek' konulu konuşmasını yaptıktana sonra onu içeri yolladım.
Bileklerimdeki Stay Strong dövmelerime uzunca bir süre baktım. Makyajım waterproof'tu bu yüzden akmamıştı. Elimin tersiyle göz yaşlarımı silip kendime geldim ve parti alanına geri döndüm.
Arkadaşlar, çoğu okuyucumun bildiği üzere ben uzun bölüm yazamıyorum. Olmuyor. Ama yapçak bişi yok :). Oy verip yorum yaparsanız sevinirim :)