chit-chat with Melanie

183 7 1
                                    

"Hi guys!" sedela som na svojom najobľúbenejšom mieste v celom dome, ktoré už všetci určite poznáte

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hi guys!" sedela som na svojom najobľúbenejšom mieste v celom dome, ktoré už všetci určite poznáte. Kreslo v obývačke, hneď vedľa kozuba. "Snáď ma Emily nijako nepotrestá za to, že som si požičala jej pozdrav ale to nevadí. Má ma rada, takže myslím, že by to malo byť v poriadku," očami som prebehla izbu, či náhodou niekde neuvidím Emily, ktorá si stále všetko poctivo zapisuje. Nakoniec som ju predsa len uvidela ako nenápadne sedí v rohu a pozorne sleduje celé dianie. 

"Dneska ťa sklamem, Em," usmiala som sa na ňu. "Budú to len samé keci, ktoré ty už poznáš," mojej pozornosti neuniklo, ako pokrútila hlavou. "Alebo žeby nie?" povedala som už pre seba, ako ako som povedala. Vždy všetko pozorne sleduje. Dvihla hlavu a pozrela sa na mňa pohľadom Ja ťa stále sledujem. 

"Takže sa všetci pohodlne usadíme a dáme sa rozprávania. Preto sme tu, však?" usmiala som sa a vzala som si do náručia jeden z vankúšov. Trochu som sa v kresle pomrvila aby som si našla vhodnú polohu a kútikom oka som sa pozrela na papier s otázkami, ktoré ste mi nechali. 

"Takže, prvá otázka znie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Takže, prvá otázka znie..." odkašľala som si a nadvihla som obočie. Tieto otázky mi v skutočnosti pripravila Emily a ja ich vidím prvýkrát. "Dokázala by si sa vrátiť k Tomovi, ak by sa ukázalo, že otcom dieťaťa je on?" 

"Zaujímavá otázka," zhodnotila som a ešte raz som si ju prečítala. "Ak by bol Tom otcom môjho dieťaťa tak je samozrejmé, že ak by mal záujem tak by som nijako nebránila tomu, aby sa podieľal na výchove nášho dieťaťa ale či by som sa k nemu vrátila? To záleží od mnohých vecí a hlavne od jedného človeka. Určite viete, koho tým myslím. Ja mám svoj život a Tom má svoj život ale aby som vám odpovedala na otázku.. ak by tu nebol Sidney a Tom by ma chcel späť tak časom by som mu tú neveru snáď odpustila..." na chvíľu som sa zastavila a pozrela som sa na Emily. Tá pokrútila hlavou. "Ešte sa tak nestalo, je to naozaj ťažké ale pracujeme na tom. Jedno, čo by som však naozaj nechcela je to, aby bol so mnou kvôli dieťaťu. O takýto typ vzťahu nemám záujem a ten by som hneď odmietla."

"Ale stále si im nedala odpoveď, Mel," poznamenala ticho Emily. Od toho je predsa tu. 

"Dostanem sa k tomu," odsekla som a naspäť som presunula svoju úplnú pozornosť na vás "Ak by tu nebol Sidney a ak by to nebolo len kvôli malému. A ak by tam bol skutočný záujem, znova tá iskra tak by som tomu možno dala ešte jednú šancu. Nechcela by som, aby moje dieťa vyrastalo bez otca. To, či Tom ľutuje, čo spravil by sa ukázalo časom ale viete ako sa hovorí, všetko chce svoj čas."

Chit-chat [You belong to me]Where stories live. Discover now