Terytoria

146 4 1
                                    

Terytoria Klanu Tulipana są dość rozległe. Posiadają wielki las, małą polankę przechodząca na tereny Klanu Maku oraz nie wielki strumy, który wpada do rzeki na terytorium Klanu Bluszczu. Nie daleko strumyka znajduje się płacząca wierzba, gdzie koty znajdą spokój. Tereny są płaskie i jest tam tylko jeden pagórek, na którym znajduje się obóz.

Sam obóz również jest duży. Na przeciwko wejścia znajduje się kamień, pod którym lider ma swoją małą norkę. Za legowiskiem lidera znajduje się legowisko starszych. Jest to wydrążona, wielka dziupla w powalonym drzewie. Trochę dalej, po lewej stronie od skały znajduje się lecznica, przez którą przechodzi się do legowiska medyka. Ono zaś znajduje się między korzeniami dębu, które rośnie tuż za obozem. Idąc dalej na lewo jest właśnie wyjście z obozu, a dalej legowisko wojowników. Jest to po prostu duża kupa krzaków pod którymi są legowiska. Obok - również pod krzakami - znajduje się legowisko uczniów, a trochę dalej żłobek. Żłobek jest po prawej stronie legowiska lidera. Jest on zacieniony i jest to podziemna norka, którą zasłania kępka wysokiej trawy. Stos zwierzyny znajduje się nie daleko legowiska starszych.

Klan Tulipana graniczy z Klanem Maku oraz Klanem Bluszczu. Na terenach klanu można znaleźć różnego rodzaju ptactwo oraz masę gryzoni. Można złapać też ryby o ile nie uciekną one do rzeki, co zdarza się baaardzo często.

Wojownicy RP (otwarte)Where stories live. Discover now