Ceremonie

101 2 3
                                    

Tutaj opisujemy różnego rodzaju ceremonie. Można też korzystać z tego tekstu.

Ceremonia ucznia

Lider: (Imię kociaka), ukończyłeś sześć księżyców i nadszedł czas, abyś został uczniem. Od tego dnia, aż do otrzymania imienia wojownika będziesz się nazywać (imię ucznia z końcówką -Łapa). Twoim mentorem będzie (imię mentora). Mam nadzieję, że (imię mentora) przekaże ci całą swoją wiedzę.

Potem lider zwraca się do mentora:

Lider: (Imię wojownika), jesteś gotowy do szkolenia własnego ucznia. Otrzymałeś od swojego mentora, (imię mentora) doskonałe szkolenie i pokazałeś swoją (przymiot) i (przymiot). Będziesz mentorem (imię ucznia), mam nadzieję, ze przekażesz mu całą swoją wiedzę.

Ceremonia wojownika

Lider: Ja, (imię lidera), przywódca Klanu (nazwa klanu), wzywam moich walecznych przodków, aby spojrzeli na tego ucznia. Trenował pilnie, aby poznać zasady waszego szlachetnego kodeksu. Polecam go wam jako kolejnego wojownika(Imię ucznia), czy przysięgasz przestrzegać kodeksu wojownika i chronić swój klan nawet za cenę życia?

Uczeń: Przysięgam.

Lider: Mocą Klanu Gwiazdy nadaję ci imię wojownika. (Imię ucznia), od tej pory będziesz znany jako (imię wojownika). Klan Gwiazdy cieni twój (przymiot) i (przymiot), oraz wita cię jako nowego wojownika Klanu (nazwa klanu).

Ceremonia lidera

Kot dający życie: Z tym życiem daję ci dar (nazwa daru). Użyj go (wyjaśnienie daru).

Poprzedni lider: Witam cię twoim nowym imieniem (nowe imię lidera kończące się członem -Gwiazda). Twoje dawne życie jest już nieistotne. Otrzymałeś/aś dziewięć żyć lidera, a Klan Gwiazdy oddaje ci w opiekę Klan (nazwa klanu). Broń go dobrze; opiekuj się starszymi i kociętami; szanuj swych przodków i tradycję kodeksu wojownika; żyj każdym życiem z dumą i godnością!

Ceremonia medyka

Medyk: Ja, (imię medyka), medyk Klanu (nazwa klanu), wzywam moich walecznych przodków, aby spojrzeli na tego ucznia. Trenował pilnie, by zrozumieć drogę medyka, i z waszą pomocą służyć swojemu klanowi przez wiele przyszłych księżyców.(Imię ucznia), czy przysięgasz podążać drogą medyka, trzymać się z daleka od klanowych wojen i chronić wszystkie koty, nawet za cenę życia?

Uczeń medyka: Przysięgam

Medyk: Zatem mocą Klanu Gwiazdy nadaje ci imię medyka. (Imię ucznia), od tej pory będziesz znany jako (imię medyka). Klan Gwiazdy docenia twoją (przymiot) i (przymiot), oraz wita cię, jako pełnoprawnego medyka Klanu (nazwa klanu).

Ceremonia starszego

Lider: (Imię wojownika), czy chcesz porzucić rolę wojownika/królowej/medyka i dołączyć do grona starszych?

Wojownik: Tak, chcę.

Lider: Twój klan dziękuje ci za wierną służbę, jaką mu dałeś. Niech Klan gwiazdy da ci wiele księżyców spokoju!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Wojownicy RP (otwarte)Where stories live. Discover now