4.

9 0 0
                                    

Je jen jedno řešení, v tomhle životě bez dění
Smrtonostná vražda je tím plánem, za chvíli je s tebou amen, tvůj život vzplane žalem
Ta vražda je mým cílem, nechť se tvůj popel rosype u pekelných palem

Ten nůž co Tě osvobodí, tady je a vždycky bude !!!

Přítele hledáme dlouho,stěží si ho udržujeme.

Než být někdo s nikým,to radši nebýt nikdo                                                                                                             Z knihy Tahle hudba ti změní život

V ruce nůž a na srdci kámen
Už jen pár chvil a se vším je amen
Nesnesitelná bolest a křeče
Na podlaze svírám se v kleče                                                                                                                       Nedokážu jít dál                                                                                                                                                      Neumím se přes to přenést
Byl to moc těžký pád
Není lehké to z hlavy vynést                                                                                                                                     Chuť zkrátit si žíly                                                                                                                                                                V zádech ostré šípy                                                                                                                                                   Brečet nemá cenu                                                                                                                                                     Pořád slyším tu prokletou větu                                                                                                                         Uvadlá růže                                                                                                                                                                 Krvavá kůže                                                                                                                                                           Sebevražda je jediná možnost                                                                                                                           Otrava alkoholem nebo prášky, taková podlost !                                                                                     

Náhoda je blbec a štěstí neexistuje !!!

Citáty a písně Kde žijí příběhy. Začni objevovat