7.

4 0 0
                                    

Podzime mdlý,                                                                                                                                                                  tvé violy                                                                                                                                                                        dlouze lkají                                                                                                                                                                             a duši tou                                                                                                                                                                        hrou unylou                                                                                                                                                                  utýrají.

Dýchaje tíž,                                                                                                                                                                                zesinám, když                                                                                                                                                                           orloj slyším,                                                                                                                                                                              vše je to tam,                                                                                                                                                                            ten žal, co mám,                                                                                                                                                                       neutiším.        

A odcházím                                                                                                                                                                               povětřím zlým,                                                                                                                                                                       jehož svistem                                                                                                                                                                          jsem hnán sem tam,                                                                                                                                                              jak byl bych sám                                                                                                                                                                     suchým listem.

(autor neznámý)

Citáty a písně Kde žijí příběhy. Začni objevovat