Saba Tümer.

450 56 14
                                    

Evet kendimle kavga ediyorum.

İç sesim tam bir ŞİZOFREN. Hiç bir ateist onunla kafa tutamaz. Şu anki durumum pekte iyi sayılmaz ya. He anasının gülü. 

"Şule. 34 Aldın kızım. Ne zaman adam olcan sen ?"

Gördüğünüz üzere bilgisayarımın ekranı bile geleceğimden daha parlak.

"Bir sonraki sınavda düzeltirim hocam."

"4. bir sınav yok güzelim. ?"

Rezilliğe kafa atıyorum Kroşe çekiyorum resmen. Zilin çalmasına son 7 dakika. Her sınıfta saniye saniyesine zilin çalmasını hesaplayan bir aDat aptal vardır. Bizimkinde de benim işte. 7 dakika 34 saniye.

--------------------------------

Eve gitmek için Melike'yle servise bindik. Malum servis şoförümüz sıkışan trafikte haraket edemez halde beklerken arkadan kornaya abanan araç sahibine camdan sarkarak  "POKEMONMUYUM LAN BEN ARABALARIN ÜSTÜNDEN UÇAYIM?" Diye bağırarak tüm otobüsü yıkmıştı.

Eve geldiğimde annemin yaslarını duymak pekte zor değildi. Eve girer girmez " ŞULEEAAAEA NE SENİN BU HALİĞĞNNN NAPÇAZ BİZ SENLEE KARDEŞİNİN BOYU KADAR NOT ALIYON AHEY AHEEY  " Pekte iç açıcı bir durum gibi gözükmüyor. Kardeşimin boyu 78cm. bacak kadar bişey yani. 

Odama çıktım. Hemen karşımıza Carrefour açılmıştı. Kadının yaptığı anons "PANTOLONLARI İNDİRDİK. ORTA REYONDA SİZLERİ BEKLİYORUZ!!" Yani fesat olmamak elde değildi. Bekleyin anacım. Geliyoruz. 

Telefonumun çalmasıyla gıvırta gıvırta aneeeeeem diyerek yerimden kalktım Melike arıyodu.

HÖDÜK

ODUN

MAL

ŞİZOFREN

2 DEFA ÇALDIRIP 

KAPATTI

ODOOOONNNN

Dışarı çıkıp Melike'lere doğru gitmeye başladım. Evlerinin önüne geldiğimde abisi oturmuş bişeyler anlatıyodu

ÇOK

MERAK

ETTİM

ŞU AN BATLIYORUM

YEMNEDERIM DIHANDIM !

kapıyı çaldım meliş açtı içeri girdim tam zamanıydı Annesini başımla selamladım abisinin konuşmasını bölmemek için.

Abisi :

Ya annem bu börekler çok güzel ya. Neyse devam ediyim işte hastanedeyiz. 

taş gibi bir hemşire var. Yanına gittim. Kan vermek içinmi geldiniz dedi. Bende evet dedim

Bana bir kağıt verdi kağıtta son 2 yıl içince cinsel ilişkiye girdinizmi yazıyordu. Bende kadına 

hava atmak için eveti işaretledim. Buraya kadar normal ama orda CİNSEL değil EŞCİNSEL 

yazıyomuş. tabi aşırı derecede rezil oldum arkama bile bakmadan hastaneden çıktım.

Beni bir gülme tuttu. Hiç kimse gülmüyodu herkes bana bakıyodu. Saba tümer gibi kızım tütütü maşşallah.

---------------

Çok hastayım yb akşama gelicek Medya Şule

ŞİZOFRENİK SANCILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin