İTİZ ME SIKUL NO SIKUL BİLDİĞİN ZOO BACIM ZOO.

350 39 8
                                    

BEN SENİN İÇ SESİNİM GERİZEKALI SEN UYANINCA BENDE UYANDIM.

------

ciddi olamazsın ya ? Yatağın içinde öküzümsü orangutan gibi tepinirken telefona mesaj geldiğini gördüm

KİMDEN : KAŞARELLA MELİKE

" Servis erken geldi haberin olsun 15 dakikaya sizin orda oluruz "

vov. Ben daha giyinmedim bileağ. 15 dakikam vardı ve 10 dakika boyunca ne yapacağıma karar veremeyip kıvırta kıvırta daldım mutfağa. Bir yandan çorabımı giyiyorum. Bir yandan yemek yiyorum. Bir yandanda yere yiyecek serpiyorum. Azcıkta şuraya serpeyim.

Servis gelmiş ve adam resmen kornaya abanmıştı. Ve melikenin

" MOZARELLA SOSLU YANIK PİZZAM NERDESİNNNNN "

Merdivenlerden inerken eteğimin düğmesini ilikleyip fermuarını kapatmıştım. Sağ elimde kravatım ve sol elimdede 4 tane gözü açık bir çanta vardı  kitapları pasta üstüne sos döker gibi döke saça pata küte servise attım kendimi.

Boş yer ararken Melike'nin yanının boş olduğunu göründe Salih Amel gibi yüzüme nur inmişti.

AMAN YIRIPPİM.

Servisten indiğimizde kravatımı takıştırmaya çalışıyordum. Sonunda yardımsever eteksiz bir kız yardım etti. Okulun karşısındaki Büfeden tost ve link alarak okula girdim. 

FAKIR

OLDUĞUMU

SÖYLEDİMDİ 

DİMİ ?

Neyse sınıfa öküz misali attım kendimi. Herkes bana bakarken Yardımsever cancazım ufukcazım 

"dönün lan önünüze." Demesiyle gülümsedim ve oturdum yerime.

Zil çaldığında Melike nin yanına sokuldum anasına sokulan buzağı gibi. 

"Yavru orangutanım benim" dedi.

"Susta meme ver."

"Ne diyon lan."

"Uykum var be."

"Öküz."

Uyandırdığında hoca sınıfa girmişti ve sınıfta osuruk kokusu vardı.

Bu ne iyremçlik böyle ıyk.

Suyumdan biraz içtikten sonra kitabımı açıp yanlarına süslemeler yaptım 

Yine ZÜPERİM YİA

Kafamı sıradan kaldırdığımda Ordan oraya koşanmı dersin.

Uçak yapıp atanmı dersin

Pipetle kağıt fırlatanmı dersin

iğrenç sesler çıkartanmı dersin

yüzüme tip tip bakanmı dersin.

İTİZ ME SIKUL NO SIKUL BİLDİĞİN ZOO BACIM ZOO.

-------------

+25 vote çoktan oldu kb yb baya geç geldi.

Medya Melike

telafi etmek için +20 de hemen yazıcam ♥ söz ♥

ŞİZOFRENİK SANCILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin