Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz...
Şarkı
Bir derdi sevdaya saldı yar beni..
Sertap ile Arif'e
GelsinPerdeden sızan göneşin sıçak ışığıyla gözlerimmi açtım.
Yatağımda biraz tembelleşmek istiyordum.
Annemin sesi ile bütün planlarım değişti.
Yine tembellik yoktu.Sultan anne benim öz annem değildi.
Ama öz annemiz kadar çok severdik, abim ile ben.
Annem babamın ilk aşkıymış ama babam fakir diye vermemişler.
Babam ondan sonra bir sürü işe atılmış ve büyük bir servet sahibi olmuş.
Babamı dedem zorla sultan anne ile evlendirmiş.
Ama babamın aklı fikri annem Sertap'taymış.Tabiki anneminde gözü babamdan başkasını görmüyormuş.
Sultan anneninde çok sevdiği biri varmış.
Askerde şehit olmuş ama kendisini asla unutmamış.
ondan başkasının kendisine dokunmasına izin vermeyeceğine yemin etmiş .
Babam ile sultan anne evlendiklerinde ikiside birbirlerine herşeyi anlatmışlar ve ömürlerinin sonuna kadar kardeş olarak kalacaklarına yemin etmişler.
::Annemin anısı küçük bir anısı::
Babam beni Arif'im den ayırıp bu kaba saba Gaffur denen adama vermişti.
Düğün bile yapmamıştı.
Beni babamın evinden alıp komşu köydeki evine getirdi.O gece bana sahip olmak istedi.
Onun bana dokunması dahi miydemi bulandırıyordu.Allah tan çok içtiği için
Zorda olsa kurtuldum elinden.
Üzerime geldiğinde masadaki bucağı kapıp buğazıma dayadım.Canıma kıyacağımı ve ben isteyene kadar bana dokunmamasını söyledim.
Homurdanarak"He he"dedi
"Eğer bana dokunursan bir yolunu bulup kendimi öldüreceğim emin ol."
Diye üstüne basa basa tekrarlarken, bir yandan da dizlerimin titremesini durdurmaya çalışıyordum.
Biliyordum normal olarak bu adamın umurunda bile olamazdım...
"Yat zıbar"dedi yine homurdanarak.
Ama tuhaf bir şekilde adam bana dokunmamıştı.
Bende benden korktuğunu sanmıştım.
Larp larp basarak odadan çıktı.
Ayak sesleri git gide uzaklaşıyordu iyce uzaklaştığını duyunca koşup kapıyı kilitledim.
Artık bacaklarım sıska bedenimi taşımıyordu.
Kapının arkasına yığılıp kaldım elimde bıçakla sabahladım.Günler günleri aylar ayları kovalıyordu.
Her gün aynı işkence odama kilitliyordu...Zamanla öğrendimki adamın bana anlamadığım bir takıntısı vardı.
İğrenç adam her gün içip içip benimle olmak istiyordu.
Bana sahip olamayınca türlü türlü işkenceler yapmaya başlamıştı.
Üç yıl böyle geçmişti.
Artık kimseyi görmeme izin vermiyor hatta güneşi bile göremiyordum.
Benim evim artık evin karanlık ardiyesi olmuştu.Her akşam beni sürükleyerek buradan çıkarıyor , odasına götürüyor.
İstediğini kabul etmeyince. Saçlarımdan sürükleyerek beni buraya getirip kilitliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın göz yaşları
Romanceİki gencin, birbirlerine nekadar aşık oldukları aynı zamanda da her zorluğun yanında bir çıkış, her zaman olduğunu anlamak için bir birlerine güvenmek ve sadık kalmak lazım. İyi okumalar umarım beğenir siniz. İlğinizi çeken hikayenin devamını görm...