Miután anya beleegyezett a "Had maradjon itt éjszakára." Könyörgésembe, és meg vacsoráztunk a szobámba mentünk, majd ágyamra ülve beszélgettünk.
- Megkéne fürdenünk... - dőltem hátra rá nézve.
- Akarod mondani, segítsek neked fürdeni? - vonta fel félszemöldökét.
- Még csak ne is gondolj rá. Tessék. Nadrág és póló, mehetsz. - adtam kezébe a ruha darabokat közben a fürdőszobám felé lökdöstem.
- Ahj Gukie, régen is együtt fürödtünk! Csak nem halsz bele ha most is. - fordult felé az ajtóból.
- Nem! De nem is akar hallgatni a perverz dumád. - löktem be majd csuktam be az ajtót, és feküdtem ágyamra. Nagyjából húsz perccel később kimászott a fürdőből. A szürke melegítő vége ami számomra pont megfelelő volt, a talpa alatt foglalt helyett, és a rajta lévő fekete póló ami szintén lógott rajta egészen mellkasa közepéig, így látni engedte csodás kulcscsontját. Mindig is irigyeltem amiért neki ilyen szépen kirajzolódtak, ellenben velem, valamiért az én kulcscsontjaim sosem voltak olyan szépek mint az övéi.
- Nincs valami jobb ruhád? - nézett végig magán megemelve karjait, mire felkuncogtam.
- Csak ez van, vagy alszol alsó nadrágban... - rántott am meg vállam.
- Ehh ahhoz hideg van. - bújt be ágyamba majd fordult oldalára velem szemben.
- Ehh nem érdekel. - mentem a fürdőbe majd nagyjából tíz perc alatt lezuhanyoztam majd megmostam fogaim. Mire vissza értem Tae már mélyen aludt így be bújtam mellé és miután alaposan betakartam őt majd magamat is, elaludtam.
[Másnap reggel]Nagyjából hat óra lehetett mikor felébredtem. Taehyung lábait derekam köré fonva, aludt és jelét nem mutatta annak hogy ő mostanában fog felkellni. Nehezen ki másztam karjai és lábai közül majd a konyhába mentem ahol csináltam magamnak egy bögre teát, majd Taenek egy nagy adag forró csokoládét tejszínhabbal. Mivel anya már rég elment dolgozni így csak apának és nekünk kellett volna össze dobnom valami nagyon egyszerű reggelit. De még is mit csinálhatnék?
Rántotta talán jó lenne de még ha a legjobb tudásom is vetném be akkor is csak valami szenes izét tudnék össze hozni. Szendvicset megint nem tudnék csinálni hiszen még tegnap elfogyott a hozzávaló, szóval maradt a piritós. Nem túl nagy dolog de finom, egyszerű megcsinálni, könnyen kész van és nem tudom megégetni.
Miután csináltam hármunknak megfelelő mennyiségű piritóst, felébresztettem őket (Taevel azért meg kellett küzdenem) a konyhába mentünk. Reggeli közben apa eldöntötte hogy Tae sátánista, és hogy ha én is kivarratnám magam kidobna a házból. Viszált drága "jövőbeli" tetkóim, hiányozni fogtok.
Miután jól laktunk apu lelépett azzal a mondattal hogy
"Ne csináljatok sátánista helyet a házunkból!"
Mi pedig a kanapén kötöttünk ki, az Xboxommal együtt.
- Tegnap mondtál valami ajánlatot... - sandítottam rá játék közben.
- Nem számít. - mondta szemét le nem véve a képernyőről.
- De...
- NINCS DE. NEM SZÁMÍT! - kiáltott rám majd folytatta a játékot mintha semmi nem történt volna. Hát jó. Akkor nem lesz ajánlat, pedig tényleg kíváncsi voltam arra hogy mi lehetett az.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Halál Angyal {JiKook}
FantasiaHiszel az angyalokban? A gyönyörű és kecses angyalokban? Gyönyörű fehér szárnyakkal, puha tollakkal. Nos, én sem hittem, egészen idáig. Míg nem találkoztam vele. A megtestesült gyönyörűséggel. A fiúval aki megváltoztatta az én nyugodt és kellemes él...