Multimediada Mira varr!!!
Sabah gözümü zar zor açtım.Gece gene Elisayı beklediğim için geç yatmıştım tabikide o yine gelmemişti.Neyse üzerime sonbaharlık bir elbise geçirdim ve evden okula gitmek üzere çıktım.
Okul aynı tempoda devam ediyordu.2 aydır aynı şeyleri yapmaktan çok sıkılmıştım yeni bi kaç tane arkadaş edinmiştim ama hiçbiriyle samimi değildim. Bu asosyallik canımı fazlasıyla sıkmaya başlamıştı.Bugün akşam Elisayla takılmaya karar verdim neredeyse hergün dışarı çıktığına göre bildiği yerler vardır
O gün sınıftan içeri girdiğimde Elisayı kafasını sıraya gömmüş bir şekilde buldum, yanına gider gitmez kolunu dürttüm.
'Amk kolumu belledin.' ben bu söylediğine kıkırdarken o bana öldürücü bakışlarını atıyodu tamam ya anladık el şakasından hoşlanmıyo.
'Bugün senle geliyorum' dedim biren bire nereye dercesine şaşkınlıkla bana baktı. 'Akşam nereye gidiyosan benide götürüyosun dedim o da. ,'Benim gittiğim yerler seni sarmaz '
'Sen bir götürde sarıp sarmayacağına ben karar vereyim' tamam dedi ve akşam 23:45 için sözleştik. Aynı yerde yaşamıyo musunuz diye sorcak olursanız hanım efendinin işleri varmış. Neyse ki yarın cumartesiydide okula kalkma derdimde olmayacaktı.
Saatlerdir dolabın karşısında ne giyeceğii düşünmekteyim asosyal olduğumdan daha önce hiç böyle dışarı çıkamamıştım.Deneyimsizlikte zirvedeyim.Altıma siyak bi jean üstünede siyah straplez bişey ayağımada doldu topuklarımı geçirdim anahtar sesiyle kapıya koştum rüya odasına geçmek üzereyken nasıl olduğumu sordum oda bu kız çarşıyamı gidiyo dercesine baktı.
'Tamam anladık hiç dışarıya çıkmamışsın' dedi ve beni odasına sürükledi.Odasına girince yine daha önce hiç duymadığım o ağır koku burnuma çarptı. Dolabının karşına geçti ve bana dar siyah mini bir elbise verdi altınbada siyah platformlar. Aklıma direk sürtük profili geldi.
'Kızım saçmalama ben bunları hayatta giyemem rahatsız olurum otururken kalkarken'
'Dışarı gelmek istiyosan bunları giyeceksin üstündeki bu kıyafetlerle seni yanımda kezban gibi dolaştıramam'
'Açıkçası söylediği sözler zoruma gitmişti ama gösterecektim ona kimin kezban olduğunu' tamam diyerek elindekileri aldım ve odama geçtim üzerimi tekrar değiştirdikten sonra saçlarımı saldım ve mavi gözerimi dahada belirginleştiren siyah göz makyajı yaptım artık hazırdım.
Elisanın ağzından
Gerçekten çok güzel bir ev arkadaşına sahiptim.Bugün yanıma gelip benimle takılmak istediğini söyleyince çok şaşırdım.Çünkü 2 aydır hep ders çalışıyo evi temizliyo markete gidiyodu.Ben bile ona göre gayette sosyaldim ama ne sosyallik.Krizi tuttuğunda Ogedaya sığınıp okul çıkışları kuzenleriyle falan takılıp gece bara kafa dağıtmaya gidiyodum.Maddi durumum hiç iyi değildi Ogeday sayesinde böyle ayakta kalabiliyodum o kim diye soracak olusanız hayatımın aşkı, erkeği..
Neyse Mira giyinmesi için odasına geçti, bende üstüme kırmzı mini bir elbise altına siyah platform dudağıma kırmızı ruj , eyeliner ve iş tamam.Zaten saçlarım kıvırcık olduğu için uğraşmaya gerek yok.Az önce söyleğim sözler aklıma geldi Miraya kezban gibi yanımda dolaşma demiştim ama ne yapayım bende biraz fazla açık sözlüğümdür artık alışcak buna ne yapalım.
Onu dışarıya çıkaracağım için endişeleniyodum Daha öncde hiç içki içmediğinden emindim ama artık denemesi gerekiyodu.Beraber evden çıktık ve taksiye bindik yanımdaki kız kezbandan çok tam bana layık bir arkadaş gibi görünüyodu.
Miranın ağzından
Taksiye bindiyimde heyecanlanmıştım ilk defa gece dışarı çıkıyodum annem gece dışarı çıktığımı duyarsa şimdi atlayıp İzmirden gelir ve benim saçlarımı yolardı adım kadar eminim.Bu olumsuz düşüncleri kafamdan attım ve gecenin tadını çıkarmaya baktım.Taksi clup bar yazan yerin grişinde durdu ve şaşkınlıkla Elisaya dödüm.'Bara geleceğimiz tahmin etmemiştim'
'Ne sandın kızım gece gece gidilecek burdan başka güzel bi yermi var'
'Pİşman olmamak dileğiyle kapıdan dozer gibi adamların bakışlarına aldırmayarak içeri girdik'
Çok yükek seste olan müzikle millet coşuyodu.Benimde içim kıpır kıpır olmuştu kendimi dansa vurasım geldi ama sakin olmalıydım rezil olmak aklıma gelen en son şeydi. Elisayla birlikte barmene doğru ürüdük ve ben bira içmek istediğimi söledim.İçkilerden sadece birayı biliyodum diğerlerini bilmediğim için es geçtim.Karşıdaki barmen bana göz kırpıp kocaman bardaktaki soğuk birayı koyunca içimi serinletmek adına bir yudum aldım ve genzimi yakan o tat ikinci yudumda zevkli gelmeye başladı.
'Şİmdi içtiğim 3. bardak ve kafam bulanmaya başladı.' Elisa yeterli olduğunu söyleyip bardağı elinden almaya kalkınca yüzüne hafif bir tokat geçirdim.Aman Allahım ben ne yeptım tek arkadaşım olan kıza tokat geçirdim.
'Elisa sinirle ayağa kalktı ve ne halim varsa görmemi söyledi.Elisaya kulak asmayarak 3. bardağımıda fondipledim.Ve kendimi barın dışına attım temiz hava iyice kafamı bulandırmıştı ve midem acayip bulanıyodu.Kendimi bir ağacın altında kusarken buldum.İçim dışıma çıktıktan sonra barın olduğu sokakta yürümeye başladım.Ve karanlık...