S-8

68 5 2
                                    

Ev döndüğümde Elisa çoktan uyanmıştı.Ona Ogeday denilen çocukla aralarında ne olduğunu soracaktım ama ilk önce sıcak bir duş almam gerekiyordu.Duşumu aldıktan sonra odama geçtim ve kendimi yatağımın üzerine attım, uyumak için gözlerimi kapattım ardından telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Ekrana baktığımda Çağrı olduğunu hemen anlamıştım

Gönderen: Kurtarıcı

Mesaj: Bana bi tane daha borcun olduğunu unutma ve o borcuda bu gece ödeyeceksin.Saat 20.00 da seni evden alırım küçük bir kız gibi giyinmeyi bırak ve kadınsı giyin akşam için sabırsızlanıyorum ;)

Bu çocukgene beni delirtmeyemi çabalıryodu.Kadınsı giyin bilmem ne.Bu söyledikleri yeni tanışmış olarak kulağa mantıklı gelmesede akşam gitmeyi bende istemiştim.Akşam için ne giyeceğimi bilmiyordum ama Elisadan yardım alacağım açıktı.

Çağrının ağzından

Ona akşam gelmesi için mesaj attım.Bugün sahildeyken üstünde tişörtümü gördüğümde şaşırmıştım.O an beni kendine çeken bir şey olduğunu fark ettim.Aslında borç falan tamamen bahaneydi sadece onunla biraz daha vakit geçirip yakından tanımak istemiştim.Şuana kadar kızlarla ilişkilerim üç saatten fazla olmamıştı.Ama bu kız ile vakit geçirmekten zevk almıştım ve fazlasını istiyordum.Sabahki sinirlenişi,küfür edişi ve pancar gibi kızarması çok hoşuma gitmişti.Aslında Elisayla olan samimi arkadaş rolü canımı sıkmıştı.Onunda bizim gibi boka bulaşmasından çekindim. Siktir! Kızı üçüncü görmem ve bana yaptığına bak.Neyse akşamı düşünerek canımı daha fazla sıkmayacaktım.

Miranın ağzından

Elisa beni hazırlarken resmen soru yağmuruna tutulmuştum.Arada bana bakıp hınzırca gülümsemesi falan, noluyo yaa.Neyse üzerime yine siyah renk etek tarafı hafif kabarık biraz derin göğüs dekoltesi olan bir elbise geçirmiştim.Aslında bunu neden yaptığımı tam olarak bilmiyordum ama ona küçük bir kız nasıl olunurmuş göstermek istiyordum.Saçlarımı hafif dalgalandırdım ve mavi gözlerimi belli edecek şekilde siyah göz makyajı yaptım ayağımada tabanı kırmızı siyah platformları geçirdim ve elimede küçük çantamı alarak aynada kendimi şöyle bir baştan aşağı süzdüm.Ben bile bunları giydiğime inanamıyordum.Elisanın verdiği tepkilerden kurtularak gözüm saate ilişti Çağrının gelmesine tam 15 dakika vardı elimde olmadan heyecanlanıyordum.

15 dakika sonra telefonuma mesaj geldi açtığımda.

Gönderen:Kurtarıcı

Mesaj: Aşağıdayım , ama çok istiyorsan yanına gelip koluna girerek sana eşlik edebilirim nede olsa siz kızlar böyle şeylere bayılırsınız :)

Mesajı okumamla aşağıya inip onu parçalayasım geldi.Resmen beni diğer kızlarla bir tutuyordu.Ben şimdiye kadar bir erkekle ilk defa dışarı çıkıyordum hatta elim bir erkeğe bile değmemişti ahh çok aptalım. Heyecanımı bastırarak Elisaya veda edip evden ayrıldım.Asansöre bindiğimde aynadan tekrar kendime baktım ve hafif sırıttım Acaba beni görünce ne tepki verecekti merak ediyordum doğrusu.Apartmanın dışına çıktığımda Kırmızı spor arabasına dayanmış beni bekliyordu.Üzerinde mavi bir spor gömlek altında siyah bir pantalon ayağında ise siyah yarı spor yarı klasik bir ayakkabı tarzında birşey vardı.Saçlarını hafif kaldırmıştı görür görmez nefesimi kesmişti parfümünün kokusu burnuma geldiğinde "off parfümünü yerim" gibi şeyler mırıldandım tanrım neler saçmalıyordum ben. Beni görünce gülümsedi ve arabasına bindi.Öküz ,odun ,sükseli piç , baba parası yiyen.... neyse içimden saydırmaya sonra devam etmeye karar verdim ve temkinli hareketlerle arabaya binmeyi başardım.Arabaya bindiyimde bakışlarını hala üzerimde hissediyordum.

Çağrını ağzından

Onu apartmandan çıkarken gördüğüm anda sanki her şey durmuştu o elbisenin içinden bile masumiyeti parlıyodu. Açıkçası giydiği elbise ona çok yakışmış ve kadınsı göstermişti.O dakika onu eve götürüp her şeyiyle benim olmasını istemiştim.Sayıyordum onu dördüncü görüşüm olmuştu.Lanet olsun bana büyü falan mı yapmıştı acaba? Hemen kendimi topladım ve yumuşak bir gülümsemeyle arabaya bindim.Benden kibarlık falan beklemesin beni ne hale soktuğunu bilmiyordu.Bazı akşamlar onun gibi giyinen kızlarla takılmıştım bana normal gelmesi lazımken ben ise çok etkilemiştim adını tam olarak bilmediğim bir şey. Bana sinir olduğunu anlamıştım dudaklarını hafif kımıldatarak bir şeyler saydırıyordu.Arabaya bindiğinde o çilek kokusu burnuma doldu. Sürdüğü parlatıcı dudaklarını dahada dolgun göstermişti ah onu öpmeyi o kadar çok istedim ki. Gözlerini bana çevirdiğinde gözlerimi ondan kaçırdım hemen kontağı çevirdim ve gaza bastım.Yol boyunca hiç konuşmamıştık arada göz ucuyla ona bakmıştım sadece. Otelin önüne geldiğimde arabadan indim ve onunda inmesini bekledim.

Miranın ağzından

Bu çocuk benimle dalda mı geçiyordu.Ne oteli? Arabadan inmemle elindeki anahtarları valeye fırlattı ve göz kırptı artist şey nolucak. Yanına giderek "ahh ciddi misin?" bana doğru baktı ve "Ne?" dedi. "Neden oteldeyiz diye" bir soru yönelttim. Bana doğru sırıtarak "oteldeyiz çünkü otelin barına" geldik dedi. Sanki başka bar kalmadı diye homurdanırken beni susturdu ve burada bir parti olduğunu söyledi. Otelin barına giriş yaptığımızda bütün gözler bize doğru döndü.Kendimi o an çırılçıplak hisettim. Neredeyse bütün kızla bana öldürecekmiş gibi bakıyordu, erkeklerse daha değişik.yanımdakine baktığımdaysa sırıtıyordu bu durum gerçekten beni sinirlendirmişti. Bir masaya doğru ilerlerken arkamdan "Demek o SÜRTÜK sensin diye bir ses duydum.Arkamı döndüğümde elleri belinde şarap rengi götünü zor kapatmış bir elbiseyle karşımda siyah saçlı bir kız duruyodu. Çağrıya dönüp korkarak baktığımda kıza kaşları çatılı bir şekilde baktığını gördüm. Kız yanımıza doğru geldi beni itekledikten sonra Çağrının dudaklarına yapıştı millet gözlerini pörtletmiş bize bakıyordu o anda Çağrı kızı ittirip herkesin içinde bir tokat attı.Bu çok aşşağılıyıcı birşey,Bende göz yaşlarımı daha fazla tutmamak için doğru lavaboya koştum.Ardından tuvalete girdiğinde göz yaşlarımı serbest bıraktım resmen benimle oynamıştı amacı neydi? Soğuk suyu açtım ve yüzeme su serpmeye başladım.Rimel falan gözümde ne varsa hepsi akmıştı temizlemek için iyice ovalamıştım işim bittiğinde suyu kapattım ve yüzümü kaldırır kaldırmaz o kızın aynadaki yansımasını gördüm. "seni sürtük fahişe " Çağrıyı sana kaptırmam dedi ve saçımı tuttuğu gibi beni yere savurdu.Üstüme çıkarak yüzüme bir tokat yapıştırdı.Ağzımın içindeki metalik tadı hissettim dudağım patlamıştı kız resmen çıldırmış gibiydi. Ardından kız ayağa kalktı ve karnıma o lanet olası topuklu ayakkabısıyla bir tekme geçirdi bir daha ve bir daha artık hiç bir şey hissetmez olmuştum. gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı son gördüğüm şey kapıdan içeri giren bir erkek silületi..

Arkadaşlar kafanızda hikayeyle ilgili soru işaretleri olabilir .Mesela Elisa Ogedayla bu kadar yakınken neden Mirayla birlikte kalıyo yada o kızın Çağrıyla olan problemi tam olarak ne? Çağrının Elisaya bu kadar soğuk davranması hepsini ilerleyen bölümlerde açıklıycam tabii kitaba ilgi gelirse aklımda müthiş olaylar var ilginizi bekliyorum öptümm :) :* :*

Ayrıca GÜl seni seviyorum kankaa :))

SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin