BENİMLE HAYAL ET😉

27 3 0
                                    

-Alo! Kimsin?
-Ben senin çocuklu aşkınım. Özledim seni
-Neden?
-Özür Dilerim...
-Neden?
-Seni sevdiğim halde gelip söylemedim.
-Yalancı.
-Yalan söylemiyorum.
-Kendini çok mu akıllı sanıyorsun sen?
-Ya bak be...
-Kusura bakma sözünü kesiyorum ama sen yıllar önce seni severken neredeydin?
-Nasıl yani?
-Ben her geci senin hayalinle uyurken, sen kimin hayalini kuruyordun?
-Ya a...
-Ben her gece senin ismini sayıklayarak ağlarken, sen kimi sayıklıyordun?
-Ya ba...
-Ben aşk acısı çekerken, sen sevgilim var diye ortalıklarda geziyordun. Ben aşk acısı çekerken, Sen sevgilini düşünüyor onunla hayaller kuruyordun. Ben aşk acısı çekerken, sen onun elini tutuyor ona sarılıyor onu öpüp kokluyordun. Ben aşk acısı çekerken, sen onunla gülüp eğleniyordun.
-Bitti mi?
-Daha büssürü var ama bitmez o yüzden bu kadarı yeter sana diyerlerini de analrsın zaten.
-Ben seni sevdiğim kadar kimseyi sevmedim. Ben sana bakıyordum. Ama sen görmüyordun. Ben sana şiirler yazıyordum. Ben bazen saklanıp seni dinliyor sesinle hasretimi gideriyordum. Ama seni sevemem biliyorsun. Sende beni sevemezsin biliyorsun. Bizim aşkımız imkansız. Seninle arkadaş hatta bir kardeş gibi olurdum ama sana ne kadar yakın olsaydım o kadar kötü olurdu. Çünkü sana daha çok kapılırdım.
-Peki ya neden şimdi beni arıyorsun? Ayrıca numara mı nereden buldun?
-Numaran ablamda vardı. Şimsi seni neden aradım? Çok güzel bir soru. Bilmiyorum neden aradığımı.
-Bilmiyor musun?
-Evet.
-Sen salak mısın?
-Ama sen de iyi hakaret ediyorsun ha.
-Evet ediyorum. Bak sana son bir şey diyeceğim.
-Söyle.
-Bak ikimizde 19 yaşımız da olduk.
-Evet olduk.
-Sus da dinle. Ha susmiycam diyorsan bay bay.
-Tamam tamam.
-Bak ben artık hayatıma bakıyorum. İki çocukluk hayalimi gerçekleştirmek için Kore'ye gidip Anasınıf öğretmeni olmak için okumaya gidicem. Ve hayatıma sen ve senin gibi seni seviyorum yalanıyla ortadan gezen hiç bir erkeği hayatıma dahil etmeyi düşünmüyorum. Korkuyorum çünkü. Kaybetmekten ve tekrar kandırılmaktan. Şimdi git başka kızları kandır seni hiç unutamadım ve hiç bir zaman da unutamiycağım sevdiğim. Hoşcakal seni seviyorum.
-Dur! Kapatma dur! Bekle.

Keşke zamanında gelseydin yanıma. Keşke en azından sarılsaydın bana. Seni seviyorum. Seni hiç bir zaman unutamiycağım seni. Zaten hiç unutmadım ki.

KAFANA GÖRE TAKIL...😜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin