BENİMLE HAYAL ET 2

22 2 0
                                    

Bu gün ünüversitem'in ilk günüydü. Diz kapağımın üzerine kadar uzun kızıl saçlarımı taradım. Siyah pantolumu giyip üzerine beyaz göbekden bağlama modelli tişörtümü giyip hafif bir makyaj yapıp siyah sırt çantamı giydim ve beyaz spor ayakkıbılarımının bağcıklarını bağladım ve kapıyı kitleyip ünüversitenin yolunu tuttum. Ünüvesrsiteye glediğimde her yerde heyecanlı insanlar vardı. Sarışın masmavi gözlü 1.73 boylarında yakışıklı bir erkem bana çarptı.

-Yuh!
-Afedersin duyamadım.
-Kızlara bakıcağına önüne baksana.
-Sana mı sorucam?
-Evet çünkü bana çarptın.
-Hiç uğraşamam senin gibilerle.
-Aman ben çok meraklıydım.

O an da sertce öptü beni kendine çekerek.

-Ne yapıyorsun be aptal?
-Peşimde sülük gibi bana yapışmış bir kız varda buraya geliyordu. Artık peşimi bıraksın diye öptüm seni. Kusura bakma. Meraklı değilim zaten seni öpmeye.
-Ben sanki meraklıydım. Git başkasını öp be.
-Yalnız dudağının tadı çok güzeldi.
-Sapık mısın nesin be?
-Sensin sapık.
-Pardon ama ben öpmedim seni. Sen öpdün beni.
-Ama beni itip tokat atmak yerine öpmeme izin verdin.
-Ne olduğunu anlamadım ki.
-Bence hoşuna gitti itiraf et hadi.
-Gitmedi.
-Gitti.
-Gitmedi.
-Gitti.
-Gitmedi.
-Gitti.
-Gitti evet gitti.
-Biliyordum.
-Nerden çıktın sen ya?
-Annemin karnından.
-Sen kendini komik mi sanıyorsun.
-Yooo...
-Ayş uğraşamam ben senin gibi bir gereksizle. Hadi görüşmemek üzere bay bay.

Dedim ve tam arkamı dönüp gidicektim ki birinin beni tuttuğunu ve ayağa kaldırdığını hissettim. Yüzümü kaldırıp yüzüne baktığımda o sapığın beni tuttuğunu fark ettim.

Teşekkür ederim.
-Ben baştan seninle konuşmuş olmasaydım şuan düşerken seni tutmiycaktım. Ve herkes senin yere düşmene gülüyor olucaktı. Dikkatli ol.

Dedi göz kırparak ve gitti. Arkasından öylece bakakaldım.

KAFANA GÖRE TAKIL...😜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin