kra lord kralıgı.(QER Han; 1)

53 8 6
                                    

Seviye ler

Düşük (1.2.3.4.5 elemantal)
Orta (5.6.7.8.9.10 onatimal)
Yüksek (11.12.13.14.15. Antamias)

Her seviye kendi bölümlerine ayrılır ve kisinin element potansiyeline göre degisir .

Para birimimleri:

Bakır -bronz-gümüş -Altın
Kırmızı altın siyah altın

100 bakır 1bronz
100bronz1gümüş
100ğümüş1.altın
200altın 1kırmızı altın
200kırmızı altın 1. Siyah altın
_____________________👑👑

"3 başlı  ayı  beni sol bacagım'dan penceleri ile  yaralamıştı  ben'de onun sağ koluna ve sırtına  ona gore cizik sayıla bilecek kılıç darbeleri ile yaralamıştım   ikimiz'de nefes nefese idik .
Ya ben girdigim mücadele 'de   aynın kelesi ve cekirdegini alıp  evime donecektim yada  o beni alıp  akşam yemegi yada ara ögün olarak Tüketecekti  son kez  şansımı denemek ićin dantinyan daki bütün enerjimi  sihirli ayaklar teknigi için tüm vücüduma dagıtım (sihirli ayaklar  bir ayak gosterisi degil bir saldîrı teknigidir.) .

3 başlı ayıyla savaş ımız'da son darbe ayak teknigi  yüzün'den etraf   Toz  kaplamış  gòz gözü  görmüyor'du ...

Ardan 2 dk ve sonra  toz orta 'dan  kalkmış 3 başlı ayyı yerde yati yor'du  3 başlının yeniden ayaga kalkmasın'dan korktugum icin hemen canavarın boynun'da bulunan  cekirdegi  söküp boyut yüzügüme koydum". (cekirdek kimi yaratiklarin boyun kısmında kiminin ise soluk borusu  arasında kalan  yaratıgın seviyesine göre renk alan kirstalimsi taşyada oz'de diye biliriz .)..
Anısını  bitiren arttur   sönmekte olan atesi harlayıp  karsısın'da ki agızları acık bir sekil'de bakan  askerlere bir bakış atıp gúldü....

Sabah olmuş sabah erken'den yola koyulmuştu   ceo   at arabası'nın  arka acık  yerin'den geride  biraktıkları ormanları  taşların arka'da kalmasını izleyerek  biraz daha kestirmek için kafasını   arabanın tahta   kısmına kafası gelecek sekilde    koyup uykuya daldı...

"Heyy  cocuk kalk "   zayıf  kısa bir asker  mizragının dipcigi ile     at arabasının tahta kısmına  uzanmış  yatan cocugu   dürtük luyor bir yandan'da  bagırıyordu .

"Hadi kalksana " zayıf kısa boylu asker yine seslenmişti  sonra birda birdaha derken 6-7 kez cocuga seslenmişti  cocuk uykunun sersemligi ile agizini yamultarak   "Nevar " demisti  kısa boylu sayıf asker  "Kara Lord kralıgına geldik " askerin kara lord kralıgına geldik demesiyle   hemek dogrulan cocuk   kalktıgı gibi at arabasın'dan atladı ..

Koca koca  burc lar  surlar  kara lord kralıgını korumak icin  herzaman hazır gibiydi   surların dısında bekleyen  30 gurup   kapu kulu askerlerinin getirecegi cevabı  bekliyor'du   tabiki bu gurup ceo nun  katıldıgı 30 kisilikkervan gurubu idi ..
En sonun'da  kapu kulu  kapıdan gecipmesi iznini vermiş ti .
Kara lord kralıgı kapısı üç  bölüme ayrılıyor'du  griy orta kapı (tücar ve kervanlar)   sarı sol orta kapı (soylular) sag  kapıyı  kırmızı (sıradan halk) icin yapılmış oldugu  ortada idi .

30 kisilik  gurup  griy kapıdan gecerek  şehre  giriş yapmıslardı ceo   guruptan ayrılıp  bir han bulup Adresi sormak ićin  yoluna devam ettmişti  bir kisiyle karsilasıp hanın yeri sormak icin  soklar'da  geziniyor'du  karşısına   tonbuk  yanaklı sevimli mi sevimli bir cocuk cıkmıştı cocugu durduran ceo "Merhaba  küçuk   buralar'da yeniyim bu cıvarda  en yakın  hanın yerini biliyormusun.?"

Tombul minik cocuk "merhaba api tabiki biliyorum."minik ellerini yukarı yı göstererek " burdan düz yukarı çıkınca  saga dön 50-69 metre sonra sola dönersen karşına  büyük siyah tabela'da renki kabartmalarla yazılmış QER han yazar  api".

Ceo kücük cocuga Yardımın'dan dolayı teşekür etmek için   yüzügüne koydugu elma 'dan cıkarıp  verdi ..

16-17 yaşların'da bir genç. Siyah tabla üzerine  renkli yazılmış yazılara bakı yor'du  QER HAN  yazan han 'nın kapısın'dan 16-17 yaşlarındaki genc  iceri girdi ...
__________________________.
Elerim üsüyor  elerimi bıraktıgın'dan belli "
__________________________.

Yn:Arkadaşlar  destek olmayı  unutmayın  votte vermek yada yorum yapmak siz'den  sizin cebiniz'den  bir şey eksittmez .

Güzel bir zaman gecirmeniz dilegiyle  Iyi Günler...

Ceo NimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin