Kara Lord kralıgı (QER HAN.2)

40 8 6
                                    

"Bu bölüm Yorumlar'da First alan kişiye ithaf edilmiştir"  ..



Seviye ler

Düşük (1.2.3.4.5 elemantal)
Orta (5.6.7.8.9.10 onatimal)
Yüksek (11.12.13.14.15. Antamias)

Her seviye kendi bölümlerine ayrılır ve kisinin element potansiyeline göre degisir .

Para birimimleri:

Bakır -bronz-gümüş -Altın
Kırmızı altın siyah altın

100 bakır 1bronz
100bronz1gümüş
100ğümüş1.altın
200altın 1kırmızı altın
200kırmızı altın 1. Siyah altın
_____________________👑👑

16-17 bir genç   masada  eline Aldıgı  bira Bardagını temizlemekte olan  sıska  güzel  sayıla bilecek kadına yaklaşıp "merhaba han sahibi sizmisiniz ." Böyle bir han'da bu kadının han sahibi olması sormak saćmaliktı  Sıska kadın "sana'da Merhaba küçük delikanlı  Han sahibi  Ben degilim ben karısıyım kendisi şurada  iri adamla konuşan kişi ." Sıska kadının gösterdigi adam    1.60 boyların'da gobeginin  bagımsızlıgını beden den illan ettigi bir adam 'dı hayret edici bir şey'di böyle güzel Kadının  bòyle adamın karısı olduguna inanamak .
Yn:saçma bir çümle oldu ama neyse biz devam edelim .

16-17 yaşların'da ki geç  1.60 boylarindakı adama yaklaşarak "Merhaba efendim benim adım ceo size bir soru sormak istiyorum   ." Önünde ki iri adamla ilgilenmekte olan adam  "Merhaba delikanlı  nasıl bir soru sormak istiyorsunuz." Muzip bir ses tonuyla cevap verdi han sahibi .

Ceo yüzügün'den çıkardıgı kağıdı  Han sahibi olan adama vererek "Efendim burada yazan adresin yerini soracaktım ."

Han sahibi adam "Hımm ilginç " ceo han sahibinin liste'de yazana  neden igilç  dedigini soracagı sıra'da  han sahibi " Senin gibi bir gencin Deli raşin  ile işi ne ola bilirki .?"
Ceo han sahibinin  Sòyledigi cümleyle beyin'den vurulmuş gibi salanmaya başala'dı bir yandan 'da han sahibi adamın cümlesi kulagın'da yankılanıyordu  "Deli raşin "  ve o an  han sahibinin  kendisine sordugu "Deli rasinle  ne isin var " sorusu geldi  toparlayarak  yalan yanış birakac birşeyler anatan  ceo  Raşin denen adamın  yerini ögrenince QER   Han'dan  Ayrıldı...

Camları kırık virhane  bir evin önün de 16-17 yaşlarında bir genç eve bakmakta idi agır adımlarla  camları kırık virhne  evin kapısına yaklaşan genç kapıya iki kere tiklatı  kapıyı saçları sakları birbirine karışmış  uzun boylu iri yapılı bir ihtiyar açmıştı  saçları sakaları  birbirine karışmış   adam hidetle "Nevar velet "  dedi.
genç   "efendim ben Raşin Efendiyi Arıyorum   adresini QER handaki han cıya sordum burayı tarif etti ."

Saçları sakaları birbirine karşmış adam "hmm demek Raşini arayiyorsun  ne işin var deli raşinle ."

Ceo "Beni efendi Ageni gönderdi raşin efendinin bana yardımcı ola bilecegini  şöyledi ."
Saçları sakaları birbirine karismış adam "Nede'din sen Ageni mi dedin.

"Eeevet  efedi ageni  dedim."

Saçları sakaları birbirine karışmış adam  gözlerini büyüterek "içeri gir velet ". Ceo ve adam  evin içine girmişlerdi içerisi karanlık ve rutubetliydi tek ışık kaynagı evin catısındaki  kücük  delikten yayılan ışıktı   adam sol elini şıklatmasıyla sag elinde kücük bir alev belirdi   adam sag elindeki alevin ışgıyla duvar'da asılı meşaleyi yaktı    meşalenin yaydıgı ışıkla  evin içi birazdaha   gözükür  hale geldi  ufak bir kitaplık    meşeden yapılma masa ve sandaleye   sağa sola dagılmış eski kıyafetler göze çarpıyordu  saçı sakalı   birbirine karışmıs adam   "benim adım Raşin kapıda sana  öyle davrandıgım icin üzgünüm velet ee adını bahşetmiyormusun ." 16-17 yaşlarında ki genç   "adım ceo nim Simoles  ama siz bana sadece ceo  diye bilirsiniz ."
Raşin "memnun oldun evlat."
Ceo bir anda unutugu birşey  aklına gelmiş ti yüzügügün'den bir kagıt cıkaran ceo "efendim   bu mektubu size getirmemi efendi ageni istemişti." Mektubu alan Raşin bir anda yüzü düşmüştü "ceo gel benimle "Raşin kitaplıgından bir kitap çekmiş ve kitap çekmesi ile kitaplık hareket etmeye başladı..

_____________________.

Keyifli bir zaman geçirmeniz dilegiyle yeni bir bölüm'de görüşmek üzere  ..
Yorum yapıp votte vermeyi unutmayın ..

Ceo NimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin