Hastaneye Giderken Ve Hastanedeyken

247 10 0
                                    

~Tahir'den~

Çok endişeliydim Nefes için.Elini tutmuştum onun.Ambulansın arabasına doğru gidiyordu Nefes.Ambulans gelmişti.Ben de bindim arabaya.Yakınıyım dedim.

Hastaneye gelmiştik.Nefes gözlerini tamamen kapatmıştı.Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı ama.Ameliyata aldılar Nefesi.Doktor çıkmıştı

Durumu nasıl diye sordum.

Hayati riski var dedi.

O anda gözümden yaşlar gelmeye başlamıştı.Nefesi seviyordum,evet seviyordum.Bu sefer inkar etmiyecektim.Bir ameliyata daha aldılar Nefesi.Bu ameliyattan sonra şükür ki hayati tehlikesi geçmişti.Normal odaya aldılar onu.

Bir süre sonra uyandı.O uyanana kadar ne zorluklar çekmiştim bir ben bir Allah bilir.Hemen yanına gittim.Dokta sadece 5 dakika görebilirsiniz dedi.Ben de tamam dedim.

Nefesin elini tuttum.Ne oldu sana güzelim dedim.Ya da konuşma,o güzel sesini yorma Nefesim.

~Nefes'ten~

Tahire V-v vedat beni tecavüz eetti dedim.Bu yükü birine söylemem gerekiyordu ki o hasta halimle bir hata yapmıştım.Sonra iliklerime kadar kızardım.Tahir de Vedata sövdü sövdü.Ve bana

Utanma nefes,asıl utanması gereken sen değilsin.Dertlerini benle paylaş ki azalsın dedi ( benim yorumum: aynen öyle tahir )

Belki de haklıydı.Tahire hak vermiştim.Ama pat diye tahire söylenir miydi.(BY: söylenir söylenir.

( artık benim yorumum kısaltmalı haliyle : by bay gibi oldu bu da BY olsun o zaman sanki bu bay gibi olmadı

Ya hamile kaldıysam.Bunu içten içe düşünüyordum.Tahire söylemedim de o akıl etmiştir.Nasıl bakarım ki çocuğa.Babası pisliğin teki zaten.Baba sevgisinden mahrum büyürdü.Vedat kaçırırdı onu,bir oraya bir buraya.Ama çocuk için sorun olurdu hamileysem o çocuğu kesinlikle isterdim severdim.Sevgiye ihtiyacı var.Gerçekten severdim ama sevilmeli de.

Ama Tahire aşıktım.Kimse beni istemezdi.Amann istemese ne olur doğmamış çocuğumdan daha değerli değil.

1 Hafta Sonra

~Nefesten~

Artıl taburcu oluyordum.Bu zamanlarda Tahir bana çok destek oldu.Hatta beni evinde misafir etmek istediğini söyledi.Tabii kabul edersem.Bir odamda kalırsın dedi bana.Hem Vedat da sana bir şey yapamaz dedi.Ben kabul ettim.

~Tahir'den~

Ve bir hafta bitmişti.Artık Nefes benim evimde kalacaktı.Nefesin taburcu olmasına çok mutlu olmuştum.Zaten kız neler çekti.

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin