Nişan Ve Düğün Hazırlığı

156 4 0
                                    

Nefesten Ve Tahirden

Birbirimize daha hızlı kavuşmak istediğimizden nişan tarihi de 1 hafta sonraydı.

Nefesten

Nişan elbisem yine uzun kırmızı elbisemdi.Mekanımız da hazırdı.Böyle yeşillikler vardı mekanda.Ben yemekleri yaptım önce onlar servis dedim.Sonra Nişan yüzükleri,sonra pasta kesildi ve sonra Tahirle dans ettik müzik eşliğinde.

Tahirden

Ben de takım elbise giymiştim ve nefesten gözümü alamıyordum  o da benden.

Eve geldim çok yorucu ve çok güzel bir gündü.Artık geriye sadece imam nikahı,normal nikah ve düğün kalmıştı.Onu da 1 hafta sonraya almaya karar verdik.Ve nefesin evine gittim.Hemen sarıldım ona.Ve film izlemeye karar verdik.Bir komedi filmiydi.Film bitti ve ben gittim artık.

Salı günü de, nikah tarihimizi almaya gittik.Ve aldıktan sonra Nefes kahvaltı hazırladı ve bir güzel kahvaltı ettik.

Çarşamba günü,Nefes bizim eve geldi ve evde de kaldı.Ayrı odada ama daha evlenmemiştik çünkü.

Perşembe ve Cuma,Cumartesi günü de Nefes bizim evdeydi.Pazar evine döndü bu sefer ben onun evine gittim.Ama nikah hazırlığı yapılması gerekiyordu.

Nefesten

Asiye ablamla gelinlik alacak,nikah yeri bulacaktık ama bunu tahirle yapacaktık.Gelinlik almak için Tahiri de yanıma getirdim.Bir mağazaya girdik bu mağaza en ünlü gelinlik mağazası.


Bu gelinliği beğendim ve Tahir,Asiye ablam da beğendi.Şimdi tahire takım elbise bakacaktık.


Tahirinki de bu şekildeydi.Düğün normal düğün salonunda olacaktı.Çalgılı çalgılı.Ve hazırlıklarımız bitmişti.Geriye kalan tek şey Salı gününü beklemekti.

Sen Anlat KaradenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin