2

16 2 0
                                    

Sedím v aute, dážď pomaly steká po okne. Čakám na tu chvíľu keď vojdem do internátnej izby. Možno to zmení celý môj život. Už len pár metrov ma delí od nového začiatku.

Po internáte som chvílu budila, ale nakoniec som našu izbu našla. Otvorila som dvere dokorán a spozorovala, drobné dievča sediace na posteli.,, A-ahoj.,, Vyšlo z nej. Nakoniec vyzerala milo. Dúfam, že nebudem musieť vyzerať ako ona, ale vyzerá milo... Rozlúčila som sa s rodinou a dala sa do reči s neznámou dievčinou. Dozvedela som sa, že sa volá Tara, je z Írska a hra na harfu... Videla som na nej, že s mojou osobnosťou nie je zrovna stotoznena, ale tak čo...
Začali sme sa vybalovat až podvečer, keď zrazu vošli dvaja chalani do našej izby a začali sa objímať s Tarou... Pre merali si ma pohľadom. Boli veľmi pekný mali tmavé vlasy aj oči...,, Ahoj ako sa voláš?,, vyšlo z nich. Noooo, som Ashley. A vy?,, Joy a toto je Tom.,, Daroval mi roztomilý úsmev.,, A čo ste zač?,, nebránila som sa otázke.,, Sme Tariny bratranci z talianska.,, Fuhaaa na prvý deň nie zle. Chodíte tiež na túto umeleckú školu?,, Ja áno, Tom nie. " Usmial sa s charizmou...,, Super tak to sa asi budeme vídať.,, na mojej bielej pokožke sa zacervenali líca, čo bolo celkom neobvyklé...,, Dúfam, že budeme." Pri odchode nás pozdravili, hodili, ešte jeden úsmev a ja som mohla ísť spokojne spať, pri počúvaní nirvany.

InMyMind Where stories live. Discover now