Ráno som sa zobudila rozbitá, ako keby bežím maratón a potom som 2 hodiny v ľadovej vode. Snažím sa so seba urobiť človeka, tiene, linka čierne šaty a červený rúž. Chvíľu som sa pozvrtala pred zrkadlom... Spolubývajúca ešte spala. Pobrala som sa do školy... Študujem dejiny umenia, teda pardon, začínam ich študovať. Vír myšlienok pretrhol nejaký hlas. ,, Ashley, Ashley!" bol to hlas Joyho, ktorý sa rútil smerom za mnou.,,A-ahoj, " vyšlo zo mňa,,, akú máš hodinu? Teda co vlastne študuješ. " až potom som si uvedomila, že načo sa ho to pýtam.,, No dejiny umenia a momentálne sa chystám ísť na literatúru..." Jemine on ma ešte aj rovnaké hodiny ako ja... Bol milý, ale no neviem, nevyzerá to byť chalan s ktorým budem mat niečo spoločné. "Ashley, možno trufala otázka, ale prečo si cela v čiernom, i keď dnes ti to sekne" hodil na mňa mierny úškrn..Snažila som sa aby na mne nebolo znať, že mi to polichotilo.,, Ehm, to vysvetľujem len tým ktorým verím a poznám ich, a na viac je to veľmi nadlho. " pozrel sa na mňa s nadvihnutym obočím a otvoril ústa akoby šiel niečo povedať no v zápätí ich aj zavrel..Premeral si ma pohľadom od vrchu až dole. Cítila som sa divne keď sa takto pozeral. Jeho pohľad prerušilo zvonenie, našťastie. Pobrali sme sa do triedy spolu sme si sadli do predných lavíc. Hodina bola veľmi zaujímavá no podchvíľou som na sebe cítila skumave ba niekedy aj odsudzujuce pohľady spolužiakov,sem tam aj joyho a tie ma dokázali vykolajit najviac. Po hodine som vyštartovala z triedy aby som sa vyhla rozhovoru s Joym... No on ma jeho dlhymi nohami dobehol ako nič...,, Chceš odviesť? "spýtal sa ma. Nevedela som či naozaj chcem alebo nie.. No nakoniec som prikývla a išla. Po ceste autom vložil do radia CDčko. Na moje prekvapenie počúval dobrú hudbu:Manson,Metallica, a podobne. A na moje prekvapenie po AC/DC išla Nirvana.,,Som nevedela, že počúvaš takýto štýl. Prečo? Ako? Sa mi to k tebe moc nehodí "vyjachtala som.,, Aj ty máš svoje tajomstvá, tak aj ja, proste to počúvam. Mal pravdu prečo by mi to mal hovoriť keď som ho aj ja predtým odbila. Keď ma vysadil pred intrakom, poďakovala som a dala sa do kroku. Pootvoril dvere a napol vyšiel von.,, Vidíme sa zajtra Strousová. "
YOU ARE READING
InMyMind
Romance🖤Môj príbeh o dievčati ktoré, je iné, temné zaujímavé a vzbudzuje až príliš veľkú pozornosť chalanov