5

13 1 0
                                    

Na druhý deň sa mi všetko zdalo ako sen... Bohužiaľ som si uvedomila, že sen to nebol. Živo som si spomínala na všetky tie slizke pohľady. Aj na chalana, ktorý si ma zastal. Keď som sa otočila na druhý bok Tara už tam nebola. Vybrala som zo skrine čierne zamatové šaty po kolená a sieťované pančuchy. Dnes som nemala náladu na tmavé oči, urobila som si len linku a bordové pery. Keď som vychádzala z internátu, dúfala som, že nestretnem nikoho zo včerajšieho dňa. Vyšla som a na moje nešťastie tam bol ten slizký had, ktorý sa má snažil stiahnuť na izbu.,, Wow, wow dievčinka, my máme na seba nejaké šťastie. " Nahodila som ten najkyslejši výraz a povedala som:,, Skôr nešťastie." Hodil na mňa nechutný výraz.,,Divoška... Večer môžeš zase zablúdiť ku nám. " Prišiel bližšie ku mne. Ja som sa posunula inštinktívne o krok dozadu.,, Ale moja, snáď sa ma nebojí š poď bližšie veď ti ani nedovidim na riťku. Moje oči naplnilo zdesenie, ale ostala som ako paralyzovana. Našťastie vyšiel nejaký chalan a zručal:,,Daj si pohov Greg, nájdi si niekoho sebe rovného. " Chalan, ktorý má zachránil hodil na mňa kontrolné očko či som ok. Len som prikývla. Ako som sa dozvedela tak Greg naozaj odišiel, len sa na mňa posledný kart pozrel a pološepotom povedal :,, Vždy nebudeš mať také šťastie." Môj,, záchranca,, podišiel bližšie, od neho som sa však neodsuvala. Mal modré oči, ale tak temne modré, ústa mu zdobil pearcing a aj obočie,mal tmavé až skoro čierne vlasy, bol vysoký so širokými ramenami. Okolo jeho šibalsky vlniacich vlasov mal omotanu červenú rockersku členku a ruky mu zdobili tetovania.,, Ďakujem. "povedala som.,, No nemáš zač, len je celkom zaujímavé, že ťa od neho zachraňujem druhý deň po sebe." Uškrnul sa a líca mu do zdobili jamky. Až teraz mi došlo, že to bol ten zkrvaveny chalan zo včera, bez krve a dobitej tváre vyzeral úplne inak. A musím uznať bol extrémne hot. Zo mňa vyšlo len trápne :,, Och to si ty. No bez tej krve vyzeráš celkom inak. " Zasmial sa a ja som čakala co povie.,, Je to celkom možné, že hej i keď pár modrin mi ostalo, a ozaj nechceš zviesť? Lebo je dosť možné, že ten úchylak kdesi čaká." Chcela som odmietnuť, ale gregove posledné slová ma fakt vystrašili tak som nakoniec prikývla a nasladla do auta. Pustil rádio, z ktorého vyšla úžasná pesnička, nepoznala som ju, ale znelo to fakt super.,, Ups, to som nechcel pustiť.",, Nie, nie nechaj to je to fakt dobre, čo je to zač?" Trošku znervoznene odpovedal.,, No vieš mame kapelu a ja im spievam, ale nič veľké. " Ostala som za čudovaná.,, Nič veľké? Veď s týmto môžte ísť na veľké pódia.",, Ďakujeme, ale nemyslím si. " Rozmýšľala som či sa to spýtam, alebo nie, ale môj jazyk ide vždy popredu.,, Mohla by som sa niekedy prísť pozrieť na skúšku?" on sa usmial a otočil sa ku mne.,, Myslím, že by to nikomu nevadilo, a vlastne ako sa voláš?" V tej chvíli som si uvedomila, že naozaj sme sa ne predstavili.,, Ashley, a ty?",, Som Kurt" počkať čóóó, on sa vola kurt, to vážne?,, Ty si kurt akože ako kurt cobain? ",, Áno, áno.",, Ja milujem Nirvanu. " Potom som uvidela dvere školy a naša konverzácia sa musela skončiť.,, Ja už musím, ahoj Kurt." Úškľabol sa.,, Ahoj, Ashley. "

InMyMind Where stories live. Discover now