гурав

1.3K 136 8
                                    

Хусог орилсоор:Яаа Мин Юнги~ Чи хөөе энэ шинжилгээний хариуг хардаа! Өөрөө бичдэг нь яаж байгаа юм.  Хэмээн Юнгиг заэдарч эхлэв.

Юнги үл тоосон шинжтэй:Сонирхолтой. Гэхээс өөр үг цухуйлгасангүй.

"Хнн сонирхол нтр тэр чинь аллагат тохирддоггүй юм хонгор минь"

"Хонгороо ч хатдаа. "

"Аан тийм үү? Оон тэгсэн үү? Дургүй хүргээд байвал доодохыг чинь жаргаахгүй гэж мэд!!"

"Ххэ" хэмээн гэмгүй цариалсаар Хусогт долгинож эхлэв.

"Би байхгүй бол чи өдийд дуус гэж мэд!"

"Сүртэй шд. Анхнаасаа л хамтдаа байсан байж."

"Засс дуйгүй. Хэзээ ийм их ярьдаг болчихсон юм. Гоймон чанаатах!"

"Үрийн шингэн хийж болох уу?"

"Заваарсан юм. Би гоймон идэхээ болилоо."

"Ззө"

"Баяртай! Цасан цагаанаа"

"Намай--" Юнгиг үгээ дуусгаж амжаагүй байхад Хусог хаалга саван гарч одов.

~~~
"Хурандаагийн амрыг эрье. Илтгэхийг зөвшөөрнө үү?"

"Болно!"

"Тэгэхээр SJ ийн тухайд сар бүрийн тэгш тоотой саруудын 1дэх 3дахь долоо хоногийн 2дахь өдрүүдэд, сондгой тоотой саруудын 2дахь 4дэх долоо хоногийн 3дахь өдөр аллага үйлддэг байна. Ганц аллага ч гэлтгүй бусад гэмт хэргүүд. Хохирогчд бүгд Ким овогтой хүмүүс байгаа бөгөөд нийт 26 хүн нас бараад байна. "

"Зза Жон мөрдөгчөө маргаашнаас мөрдлөгт би өөрөө орно. Аан тэгээд бас юу зза мартдаа явж болно."

"Мэдлээ гүйцэтгэе." Хэмээсээр Жон мөрдөгч том барилга дотор уусан алга болов.

"Цкцк. Мин Юнги ийм ухаантай байх ч гэж. 2сарын 13 анх танилцсан өдөр тийм үү? 3сарын 24 яасан танил тоо вэ? Гэхдээ би мартчиж. " хэмээн амандаа үгэлсээр цааш явав.

~~~

"Ахх Жиминаа тэсээрэй ойрхон байна шүү. Зэрэг тавина шүү!"

"Г.гэх.дээ а.аахаа б.би бба.раг 2ц.цаг ахх мхх н.наад .ү.гг.ийг .оох с.сон.с.лоо. миний эр.хт.э.э.н --" хэмээн гомдллож дуусаагүй байхад халуун шингэн хэвлийд нь мэдрэгдэж судас нь товойж улаан томорсон эрхтэн нь үрийн шингнээ цацаж орхив.

+Caldo&Freddo+||Yoonseok\CompeletedWhere stories live. Discover now