10 Film 2019-ből

14 0 0
                                    

Most probálok olyan filmeket hozni amik nagyon jól sikeretek 2019-ben és amiket talán ti nem ismertek.

Gyagyás gyilkosság

Adam Sandler és Jennifer Aniston a főszerepben.( Ez szerintem már egy okk, hogy megnézze valaki a filmet. :) ) Adam egy rendőrt játszik aki egy folytában hazudik a feleségének(Jennifernek), amikor több gyilkosságott is rájuk kenik, minden hazugsága kiderül és ezek ellenére is együtt próbálják megoldani az ügyett és túlélni.

Álomnagyi

Álomnagyi egy Mamáról és a különféle unokáiról szól. A nő nem szeretné hogy az unokái nagyizák és nem szeretne semmi féle érzelmeket táplálni feléjük, de a végén mégis sikerül.

Szerintem a film nagyon szórakoztató! De amit még mindig nem annyira értek hogy melyik gyerek melyik szülő gyereke?! Ez az egy szerintem amitt a nézők nem annyire értenek. Vagy csak egyedül vagyok vele?

Családi bunyó

Aki szereti a pankrációt vagy csak magát a Sziklát Dwayne Johnson akkor ajánlom ezt a filmet. A film nagyon vicces és szerintem tanulságos, hogy sose adjuk fel az álmainkat még akkor sem ha elérhetetlennek tünnik. És ami a legfontossabb ,hogy önmagunk legyünk. Ne változunk meg mások kedvéért.

Six Underground - Hatan az alvilágból

Sajnos angol magyar feliratt előzetest tudtam hozni.

Hatan az alvilágból tele van akcióval,viccekel és jó zenékell. A szereplők mind halottnak vannak nyilvánitva és igy próbálják a gonoszokat kiiktatni.

Jexi- Túl okos telefon



Übergáz




V.Henrik

Aki szereti a történelmi filmeket annak ajánlom a V.Henrik filmet. Ez a verzioja nem olyan mint a régi. Szerintem ezt nagyon jól megcsinálták.

Két lépés távolság


Múlt karácsony

Ez a vígjáték film volt a kedvencem 2019-ben, vicces és szomorú jelenetekkel, a végén egy nagy csatanoval. 

Aladdin

Az Aladdin film nekem jobban tetszett mint a rajzfilm. Szerintem érdemes megnézni

Filmek,Sorozatok,Magyar Youtuberek ReklámaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora